וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גראן טורסימו עובר מהפלייסטיישן לקולנוע

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 14:58

כותר המירוצים הפופולרי שהפך לתחרות אמיתית עובר עכשיו למסכי הקולנוע. המטרה: לשחזר את ההצלחה של "האחים מריו", עם סיפורו של גיימר שהופך לנהג מירוצים מקצועי

טריילר גראן טוריסמו הסרט/סוני

מכירים את הכיתוב "מבוסס על סיפור אמיתי" שיש בסרטים? אז הפעם זה ממש כך ועם טוויסט אחד גדול מאוד. הסיפור פה הוא סגירת מעגל שלמה - ממשחק הנהיגה גראן טוריסמו שהפך לתחרות בעולם האמיתי ואז לסרט קולנוע המבוסס על אותה תחרות בעקבות אותו משחק.

סוני פרסמה השבוע את הטריילר הראשון ל"גראן טוריסמו" הסרט המבוסס על סדרת משחקי הנהיגה בשם זה. אולם בניגוד למה שהתרחש בתרגום של כותרי משחקים לסרטים כמו ב-need for speed, או הסרט "האחים מריו" שיצא באפריל וכבר הכניס יותר ממיליארד דולר, כאן הסיפור באופן כללי מבוסס על אירועים אמיתיים.

הסרט מספר את הסיפור של ז'אן מרדנברו, שחקן בסימולטור מירוצים שנכנס לתחרות בה גיימרים נבחרים יזכו להחליף את המסך ועמדת סימולטור הנהיגה שבחדר שלהם בתא נהג של מכונית מירוץ אמיתית. תחרות שאכן נערכה בעבר על ידי סוני בשיתוף פעולה עם ניסאן לפני מספר שנים.

גראן טוריסמו הסרט. סוני,
האתגר: להפוך משחקן לנהג מירוצים/סוני

הסרט המלא, שיעלה לאקרנים ב-11 באוגוסט מתאר את המסע שלו כולל השלבים הרגילים והמוכרים של התנגדות האבא, היריבות על המסלול, המאמן הקשוח, סיפור אהבה על הצד והרבה מאוד הקפות במכוניות שכמו במשחק עצמו הולכות ומתקדמות לליגה העליונה ככל שהסרט מתקדם.

למי שלא מכיר או נחשף לסדרת משחקי המחשב, מדובר בשושלת שמתחילה עוד ב-1997 עם שחרור המשחק הראשון. היו בו 140 מכוניות ו-11 מסלולים. כאשר השחקן מתחיל בקטגוריות הנמוכות והעממיות עם מכוניות חלשות ומשם מתקדם במעלה הליגות כאשר הוא משחרר "רישיונות" נהיגה מתקדמים יותר ויותר.

לאורך השנים הוא הפך למשחק המירוצים הנמכר ביותר לפלייסטיישן, בעיקר בזכות האיזון שלו בין משחק מהנה וקליל יותר להתמודדות מאשר סימולטורים מקצועיים ומצד שני הוא לא שייך לז'אנר ה"ארקייד" הנחות יותר והלא מציאותי בסגנון ה-need for speed.

המשחק העדכני ביותר בסדרה הוא הגראן טוריסמו 7 שיצא ב-2021 ובו 420 כלי רכב ו-90 מסלולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully