וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הונדה CR-V מנסה להפוך לסירה

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 17:35

מה שהתחיל כניסיון העמסה של כלי שיט, נגמר רע מאוד עבור נהגת ההונדה CR-V הלבן הזה שכנראה כבר לא יחזור לכביש. לפחות לדגים יהיה מעניין...

הונדה CRV שוקע במים. Jamie keaney, עיבוד תמונה
שרשרת של טעויות שנגמרה רע מאוד/עיבוד תמונה, Jamie keaney

להונדה CRV יש לא מעט מעלות, הוא נוח ומרווח, עם התנהגות כביש טובה, אבל יש דבר אחד שהוא לא - הוא לא אמפיבי ולא שזה גילוי חדש או מרעיש, אבל לפחות לנהגת אחרת שניסתה להביא אותו לעמדת ההעמסה של כלי השיט זו אמת שהתבררה במחיר כאוב מאוד.

בסרטון וידאו שהועלה בחשבון הטיקטוק של המשתמש Jamie keaney נראית הנהגת נוסעת לאחור על מנת להעמיד את הרכב בשיפוע ההעמסה של כלי השיט. אחרי שהיא מביטה אחורה מבעד לחלון, הנהגת מחליטה מסיבה לא ברורה לצאת החוצה מהרכב, כאשר הוא עדיין משולב בהילוך אחורי וארבעת הגלגלים כבר בתוך המים.

היא שמה לב לטעות שעשתה אבל עם התנועה אחורה של כלי הרכב והדלת הקדמית הפתוחה, היא נתקלת בה, נופלת למים בעוד הרכב משייט לו לאיטו לתוך האגם. לא לפני שהמגבים האוטומטיים מתחילים לפעול, מיותר לציין שבלי הצלחה מרובה, מסתבר שהעצה של שלישיית הגשש החיוור למקרים כאלו - לא ממש תקפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הונדה CRV שוקע במים. Jamie keaney, עיבוד תמונה
מעניין איך יתארו לנהג הגרר איפה הרכב/עיבוד תמונה, Jamie keaney

אבל מעבר למקרה העצוב-מצחיק הזה, יש פה הזדמנות להזכיר טיפ קטן וחשוב מאוד כאשר מדובר בנסיעה אחורה, שאולי לא רלוונטי לפה, אבל עדיין חשוב: מכוניות בנויות לנוע קדימה, לא אחורה, התצפית לפנים טובה יותר משמעותית ואם אתם נאלצים לנהוג ברוורס, נסו להיות קשובים יותר לסביבה על ידי פתיחת חלונות, הפסקת שיחת הטלפון, החלשה או כיבוי של הרדיו, או כל אמצעי מסיח דעת אחר. אם אנחנו לא בטוחים, עוצרים רגע, משלבים לפארקינג, מרימים בלם יד ויוצאים לבדוק שהכל בסדר מאחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully