וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות בארה"ב מצילה נהגים מדוחות מהירות נבזיים

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 14:28

מה עושה חנות מוצרי עישון כדי להרוויח פרסום אדיר בכלום כסף ויחסי ציבור? היא מנצלת את שלט הפרסומת שלה להזהיר נהגים ממצלמת מהירות בכביש

שלט אזהרה ממצלמת מהירות. צילום מסך טוויטר, צילום מסך
השלט שמתריע בפני מצלמת המהירות/צילום מסך, צילום מסך טוויטר

הכפר לינדל באוהיו לא ידוע בנופיו המרהיבים, חיי הלילה שלו, הארכיטקטורה יוצאת הדופן או כל אלמנט בולט אחר. למעשה, אם תקראו עליו בוויקיפדיה, המשפט הראשון שפותח את הערך אודותיו הוא שזהו הכפר הקטן ביותר במחוז Cuyahoga. ממש כך, זו גולת הכותרת שלו כמה קטן? נכון למפקד האוכלוסין האחרון בו משנת 2020 , התגוררו בו 108 אנשים, אח.. איפה זה ואיפה ימי השיא שלו ב-1910 אז הוא שגשג עם 512 אנשים.

אבל לינדל דווקא כן ידוע בעוד משהו, ידוע לשמצה בו. בחתיכת הדרך מהכביש שעוברת בשטחו ובה לאורך 386 מטרים, מנהל הכפר תרגיל עוקץ גלוי וממוסד באמצעות הגבלת מהירות הנסיעה מ-35 מייל (56 קמ"ש) לשעה ל-25 (40 קמ"ש), רק במקטע הזה וצילום כל מי שחורג ממנה.

כמה מצליח העוקץ הזה? בשנת 2022, נרשמו בה 17,300 דוחות ממצלמת המהירות, זה 47 דוחות ביום בממוצע. ההכנסות מהמצלמה הזו מהוות שימו לב - 80% מהתקציב השנתי בן מיליון הדולר של הכפר.

אלא שעכשיו למצלמה הזו תהייה קצת פחות עבודה, בזכות יוזמה של חנות באיזור למוצרי עישון בשם Planet of the Vapes, שהציבה על שלט הפרסום שלה אזהרת ענק לנהגים כי הם נכנסים לאיזור שבו המהירות המותרת היא 25 מייל לשעה. בדרך הזו אומר מנהל המכירות והשיווק האזורי שלה, הם מרוויחים גם פרסומת וגם שירות לציבור "לקוחות הודו לחנות על השלט, זה הציל אותם מלחטוף דו"ח", הוא אומר.

התגובה מאנשי הכפר הקטן לא איחרה לבוא, נרשמו פניות לחנות בדרישה להסיר את השלט וגם איימו בנקיטת אמצעים משפטיים נגדה. אבל זה לא הולך לקרות בקרוב.

"אנחנו לא לא יודעים אם הרשויות של לינדל נמצאות מאחורי הפניות האלו, אבל ניתן לאף אחד להפעיל עלינו לחץ ביריוני במטרה להוריד אותו, בטח רק בגלל שהרשויות כבר לא מרוויחות מהמצלמה", נמסר מהחנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully