וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תצוגת לייזר, צבע מקרר, ותפעול קולי מישראל בדרך לדגמי יונדאי

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 15:44

אחת מכל שלוש מכוניות חדשות שנמכרות בארץ היא של יונדאי, קיה וג'נסיס, אבל הקשר הוא דו כיווני: תכירו את החברות הישראליות שבדרך לדגמי העתיד של הקבוצה מקוריאה

מערכת תצוגה עילית על בסיס לייזר של חברת מארדין הישראלית. מארדין,
התצוגה העילית מבוססת הלייזר של מארדין. נראית טוב גם באור יום חזק/מארדין

מתחילת השנה עלו לכבישי ישראל כ-26 אלף מכוניות יונדאי, כמעט 18 אלף דגמי קיה וכ-500 דגמי ג'נסיס. כשסך המסירות בחמשת החודשים הראשנים של 2023 עומד על 150 אלף מכוניות, זה אומר שאחת מתוך שלוש מכוניות חדשות בארץ הן מתוצרת קבוצת הרכב הקוריאנית.

אבל קבוצת יונדאי לא רק מוכרת כאן הרבה מכוניות, היא גם משקיעה ומשתפת פעולה עם חברות אוטו טק מקומיות. היכולות שהן מפתחות כעת, הן אלה שנפגוש בדגמי יונדאי, קיה וג'נסיס בשנים הבאות. בשבוע שעבר חתם ד"ר הונג-סו קים, סגן נשיא בכיר ומנהל האסטרטגיה הכללי של הקבוצה עם רשות החדשנות על הסכם למימון משותף של סטארט אפים. מצד הרשות חתם על ההסכם ד"ר עמירם אפלבאום, יו"ר רשות החדשנות.

יונדאי איוניק 5N. יונדאי,
יונדאי איוניק העתידית 5N בניסוי פיתוח/יונדאי

"קבוצת יונדאי מוטור השיגה תוצאות מוחשיות באמצעות שיתופי פעולה בני עשור עם חברות ישראליות, תוך טיפוח פרויקטים חדשניים", אמר ד"ר קים בנאום שנשא בכנס אקומושן 203. "בהמשך, אנו מחויבים לקדם חדשנות פתוחה וליצור שותפויות קרובות עוד יותר כדי לפתח במשותף את הטכנולוגיות העתידיות שלנו."

מרכז החדשנות של יונדאי בישראל ביחד עם קוונטום האב, זרוע החדשנות של קבוצת תעבורה-ליבנת וטלקאר יבואני קיה לישראל, הציגו בכנס כמה תוצאות של השקעות ושיתופי פעולה קודמים של הקבוצה בארץ, כמו הירידה הסולארית הגמישה של אפולו פאוור. החברה גם השקיעה באוטוטוקס הישראלית, יצרנית שבבי תקשורת V2X העתידית לתקשורת בין רכבים, שנמכרה החודש לקוואלקום האמריקאית בכ-400 מיליון דולר.

"מרכז החדשנות בישראל, Hyundai CRADLE, מחפש חברות סטארטאפ וטכנולוגיות פורצות דרך לעולם הרכב, בתחומי המוביליטי, חישמול הרכבים, רכב אוטונומי, רכב מבוסס-תוכנה וסייבר", אומר יריב המר, מנהל מרכז החדשנות, "ואנחנו מאפשרים עבור היחידות העסקיות השונות של קבוצות יונדאי מוטור לבצע את הניסויים בישראל על מנת להביא את הטכנולוגיות המקומיות לתוך קבוצת יונדאי מוטור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
כמס אקומושן. אסף קליגר,
תערוכת אקומושן בתל אביב/אסף קליגר

לוואלה נודע על ארבע חברות מקומיות נוספות שכבר החלו בפרויקטי הדגמה עם יונדאי. אם יצליחו, סביר שישולבו בדגמים הבאים של מותגי הקבוצה.

מראדין: פיתחה מערכת תצוגה עילית לנהג מבוססת לייזר, מה שמעניק לה תצוגה חדה, צבעונית ומפורטות יותר ממערכות קיימות שנכנסות כיום ליותר ויותר מכוניות. מערכות תצוגה עילית, שהגיעו לעולם הרכב ממטוסי הקרב, מציגות לנהגים מידע מפורט על מהירות הנסיעה והוראות ניווט על השמשה ישר מול העיניים, בלי שיצטרכו להוריד את העיניים מהכביש כדי למצוא את המידע בדשבורד.

אינפריס: פיתחה טכנולוגיה שמספקת לנהג מידע מתוך ספר הרכב באמצעות דמות אלקטרונית ושימוש באינטליגנציה מלאכותית. לא עוד דפדוף מעצבן בספר רכב מודפס או קובץ PDF, אלא תשובות מהירות ומדוייקות לשאלות קוליות.

קרדום: מפתחת טכנולוגיה לזיהוי קולי, שבאמצעותה נהג או נוסע יכולים לשלוט במערכות הרכב גם בסביבה רועשת. החברה כבר מוכרת את היכולות האלה ליצרנית מטוסי האף-16 והאף-35 לוקהיד מרטין, עבור טייסיהם.

סולקולד: צבע בטכנולוגיה מיוחדת שמשתמש באנרגית השמש כדי לקרר את הרכב במקום לחמם אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully