וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמל סטטוס: האם זה הרכב שיכבוש את ישראל בשנה הקרובה?

בשיתוף Chery

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 15:34

אם תיק, בושם ותכשיטים נחשבים לאקססוריז, למה שגם הרכב שלנו לא ייחשב ככזה? בשנים האחרונות ובטח בעולם הסטורי, גם הרכב שלנו הופך לסמל סטטוס, ואין שום סיבה שתחושת הבטיחות והנוחות שלו יבואו על חשבון הנראות. קבלו את הרכב הכי אופנתי שנתקלתם בו בשנים האחרונות

צ'רי FX. יח"צ,
כולל מערכות בטיחות מתקדמות. צ'רי FX/יח"צ

אנחנו חיים בדור האינסטגרם. כן כן, היום כמעט כל החלטה שאנחנו מבצעים לגבי רכישה של משהו, כוללת בתוכה אספקט פוטוגני כלשהו. היום, לצאת מהבית עם התיק הטרנדי או הנעליים החדשות, זה בדיוק כמו להיכנס לאוטו שכבר מזמן הפך לסטודיו לצילום שגם ממנו מצלמים ומעלים לרשתות החברתית, לחברים, למשפחה או לילדים. כיום אוטו הוא סמל סטטוס ולא חסרים סלבס בעולם שמהווים דוגמה חיה לכך. זה הזמן למסור ד''ש לאילון מאסק, וין דיזל, ג'רי סיינפלד וצי המכוניות שלו וכן, גם חיים כהן המקומי שלנו.

מחפשים להתחדש ברכב משפחתי שיספק את כל הצרכים שלכם? הרכב המשפחתי "זוכה" בשנים האחרונות למוניטין מפוקפק למדי, כזה שמתאר רכב מרובע, אפור ומשעמם. לרוב, בתור משפחה חדשה, סדר העדיפויות בכל מה שקשור לרכב שלכם מתעדכן והנוחות והבטיחות הופכים להיות מה שחשוב. מבחינת ה-FX של צ'רי, רכב הפנאי הקומפקטי, אין שום סיבה לבחור - מדובר ברכב שמיועד בדיוק למי למחפשים לא רק להגיע ממקום למקום בבטחה ובנוחות, אלא, ואולי בעיקר, בסטייל.

צ'רי FX. יח"צ,
חתימת אור ייחודית. צ'רי FX/יח"צ

בטיחות מעל הכל

מאחר שמדובר בפריט עיצובי ואופנתי, הרשו לנו לתאר אותו בדיוק כמו שהוא, בצורה הכי אמנותית שיש:

אז בואו נתחיל בלדבר על הדבר החשוב ביותר: בטיחות. בכל הקשור לבטיחות אסור להתפשר ולכן, ברכב מותקנות מגוון מערכות בטיחות מתקדמות על מנת לשמור על הבטיחות שלכם בכל דרך וכל תנאי מזג אוויר. מערכות הבטיחות המשולבות כוללות חיישני חניה, התרעה על סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תנועה חוצה מאחור, התראה בשטח מת, מצלמות 360 ועוד. בנוסף, זה הצ'רי FX ב-5 כוכבים במבחני הריסוק של euro NCAP.

מנוע טורבו, תאורת LED ומה לגבי העיצוב?

לרכב מנוע טורבו בנפח של 1.6 ליטר, הספק של 186 כוח סוס ותיבת הילוכים כפולת מצמדים מתקדמת. בכל הקשור לעיצוב הרכב, נפריד ונדבר ראשית על העיצוב החיצוני של ה-FX, שתוכנן בקפידה לפי עקרון ה"אמנות בתנועה". זה אומר שהעיצוב מתחיל בשכבה הקדמית של הרכב המשלבת פנסי LED גבוהים ופס LED לתאורת יום לכל אורך החזית וקו כתפיים מודגש בעל צבעים מנוגדים היוצרים גג "צף" מודרני, שהילדים יזהו ממרחקים. את העיצוב משלימים חישוקי 18" כהים ופס LED לכל אורך החלק האחורי היוצר חתימת אור ייחודית, כזו שכולם ישימו לב אליה כשיסובבו את המבט.

בכל הקשור לעיצוב הפנימי, אין ספק שהאלמנט הטכנולוגי והחדשני הוא המבוקש ביותר, ובצדק. ובכך, בתוך הרכב מותקנים מסכי לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה, שמתפקדים בתור מסך דופלקס רחב, גדול, חד ומרהיב השולט על כל מאפייני הרכב. כמו כן תמצאו בקרת האקלים מעוצבת שמתחברת לקונסולה במרכז הרכב.

צ'רי FX. יח"צ,
תוכנן לפי עקרון האמנות בתנועה. צ'רי FX/יח"צ

נוחות מירבית

ומה קורה אם הסוללה עומדת להיגמר? איזה כיף שברכב מותקן משטח אלחוטי שיאפשר לכם להטעין את הנייד ולשמור את הסוללה מלאה בכל עת, עם מינימום של התעסקות. כולנו הרי יודעים שאם הסוללה טעונה, לכולנו יש אנרגיות לנסיעות משפחתיות בלתי נשכחות. המפתח החכם, כמובן, יפתח ויניע את הרכב אם תרצו בכך.

ואם דיברנו על נוחות, חייבים לדבר על מושבי הרכב המעוצבים, המיוצרים מחומרים איכותיים כמו עץ, עור ואלומיניום מוברש, כזה שיראה מעולה אבל בעיקר יהיה נעים למגע.

צ'רי FX. יח"צ,
לצ'רי FX משטח אלחוטי שמאפשר לשמור את הסוללה מלאה/יח"צ

בסופו של דבר, לבחור אוטו חדש יכול להיות דבר די מורכב, אבל ברגע שהצלחנו למפות ולארגן את סדר העדיפויות שלנו, אפשר לקבל החלטה מושכלת שתשדרג את כל המשפחה שנים קדימה ותקנה לנו שקט בלב ובנפש.

ועד אז? הדבר כי חשוב הוא לנסוע רק בדרכים טובות.

בשיתוף Chery
  • עוד באותו נושא:
  • Chery

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully