וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסית מכרה את הטנדר האהוב כגרוטאה, איך זה נגמר?

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 13:40

שמענו כבר על מערכות יחסים שנגמרו רע, אבל זה כבר ממש אכזרי. רצתה להכאיב לאקס ועשתה זאת בכך שמכרה את הטנדר הקלאסי האהוב שלו למגרש גרוטאות. מה קרה בסוף? קראו

פורד F-100. אתר יצרן
טנדר פורד F-100 כמו זה שנמכר ללא ידיעת החבר/אתר יצרן

אמריקה וטנדרים זה סיפור אהבה ישן מאוד ששווה כתבה בפני עצמה, ובקרב האמריקנים לא חסרים מקרים של כלי רכב שעוברים במשפחה מדור לדור והופכים להיות חלק מהמורשת הבין דורית לא פחות מכל חפץ אחר, בלי קשר לערך הכספי שלהם. זה גם היה המקרה של הבעלים של טנדר הפורד F100 מודל 72' הזה, אלא שהפעם הסיפור קיבל תפנית מאוד לא נעימה.

הסיפור מתחיל בטנדר הירוק שהיה שייך במקור לסב, ממנו עבר לאביו של הבעלים הנוכחי ואז אליו, כלומר, מתגלגל במשפחה יותר מ-30 שנה. בתיאור שלו בפוסט שפורסם במקור בפורום ב"רדיט" מתואר הטנדר ככזה במצב "מושלם", והוא עשה בו שימוש לעיתים רחוקות לצרכי עבודה.

פוסט רדיט גניבת טנדר. צילום מסך, צילום מסך
הפוסט כפי שפורסם, לא ברור איזה נזק באמת נגרם לרכב/צילום מסך, צילום מסך

לאחר ויכוח עם חברתו, במשהו שמסתמן כמו מחלוקת על תחומי האחריות בטיפול בחתולים שלהם, יצא ג'ון, כפי שהוא מכונה בפורום לבר וכאשר חזר הביתה הוא הבחין שהטנדר לא במקומו הקבוע, כאשר שאל את חברתו היכן הטנדר, היא הודתה (לדבריו), כי מכרה אותו למגרש הגרוטאות תמורת 400 דולר, כנראה גם תוך כדי זיוף חתימה שלו. "ג'ון" הגיש תלונה במשטרה על גניבה של הטנדר והתחיל לתור במגרשי הגרוטאות באיזור ואיתר את הרכב שלאחר ששילם 400 דולר בחזרה לבעל המגרש, הושב בחזרה הביתה, אבל ממש לא במצב שבו הוא נלקח. לפי התיאור שלו, שלא נשמע מאוד סביר, היו לרכב נזקי פחחות, נקודות חלודה והבלמים סבלו מבעיה כלשהי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פורד F-100. אתר יצרן
פורד F-100, איך אפשר לא להיקשר רגשית לדבר כזה.../אתר יצרן

לאחר הגשת התלונה במשטרה נגד החברה לשעבר, נכתב גם כי בכוונתו של ג'ון גם לתבוע אותה גם אזרחית על המעשה. הוא מתאר את מסע הלחצים שהופעלו עליו לדבריו על ידי החברה ומשפחתה על מנת שיירד מהסיפור, אבל הוא התעקש להמשיך ובעדכון האחרון להודעה שלו ציין ג'ון כי בעקבות התלונה במשטרה נקנסה החברה ב-5,000 דולר, אבל הסיפור עדיין לא הסתיים מכיוון שכאמור הוא מתכוון גם לתבוע אותה אזרחית על הנזקים שנגרמו לטנדר.

  • עוד באותו נושא:
  • טנדר
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully