וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות זה לא היה בכביש: צפו בתאונה המצחיקה ביותר אי פעם

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 18:27

על פניו זה המקום הכי בטוח לתרגל בו שליטה במכונית, מגרש סטרילי בעל סימונים ברורים, אבל הגברת הזו, איכשהו הצליחה לשבש הכל

במדינות מסוימות, נהוג להתחיל את הכשרת הנהיגה במגרשים תחומים, בהם ניתן לתרגל בסביבה סטרילית מתנועה והולכי רגל את העקרונות הבסיסיים של שליטה ברכב, החל מתפעול הגה והילוכים, חציית צמתים, הבנת המיקום הנכון בנתיבים ועוד.

בראשית שנות ה-2000 ואחת לכמה שנים הועלה רעיון לפתוח מגרשים כאלו בישראל, בשנת 2003 הוגדרו תקנות המחייבות השתלמות במגרש הדרכה, אולם אלו לא יושמו מעולם ומסמך שחובר בשנת 2006 ובחן את התרומה שלהם לשיפור רמת הנהיגה בישראל סתם את הגולל כאשר נמצא בו כי אין תרומה משמעותית לתרגול זה.

עם כל כך הרבה נורות אדומות לפני...

המטרה היא לייצר בסיס כלשהו של מיומנות בטרם יוצאים לכביש הציבורי, שבו באים בחיכוך עם משתמשי הדרך האחרים. הסרטון הזה, שמגיע מארגנטינה ונקלט בעדשת המצלמה במעגל סגור של מגרש אימוני הנהיגה, רק ממחיש למה עדיף לתרגל שליטה ברכב שלא בכביש הציבורי.

על פי הנאמר בפרסום המקורי של הסרטון ב-BBC, מדובר בגברת בת 63. לא ברור שהגיעה למבחן נהיגה. היא נראית מבצעת סדרת תרגולי נהיגה במגרש בפולקסווגן גול, מה שמתחיל ממש בסדר כאשר הצליחה להשלים הקפה של מעגל התנועה ולצאת בחזרה. אבל משם הכל השתבש כאשר היא בקושי מצליחה להשלים פניה אחת מבלי לשפשף, לפגוע או לעלות על אחת המדרכות והדשא.

עד שבשלב מסוים היא עולה על המדרכה ומה שנראה כמו עוד פנייה לא מוצלחת מסתיימת בהאצה פתאומית אל המדרכה שמנגד, על הדשא ולתוך עמוד תאורה שלא נשאר חייב והפך את המכונית על הצד. ההנחה היא שהמכונית אינה משמשת ללימוד נהיגה וכי למורה או המדריך, לו היו איתה במכונית לא הייתה כל שליטה על הרכב. הנהגת, כך לפי הדיווח, סבלה פגיעות קלות ופונתה לבית חולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully