וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושוב איתכם: פיאט מעניקה הצצה ל-600 החדשה ועושה כבוד לישראל

עודכן לאחרונה: 14.6.2023 / 10:58

שבועות ספורים לפני החשיפה הרשמית, פיאט משחררת הצצה קטנה ל-600 החדשה שלה בסרטון תדמית בה נראית המכונית לרגע. כל מה שאפשר לומר עליה, מתי היא בישראל ואיך שולבה ירושלים בסרטון החשיפה

סרטון פיאט 600 החדשה/יצרן
פיאט 600 החדשה. אתר יצרן
קרוסאובר על פלטפורמה ומכלולים משותפים לפיג'ו-סיטרואן וג'יפ/אתר יצרן

חצי שנה אחרי שסיפרנו לכם כאן על כוונתה של פיאט להחזיר לחיים עוד שם מן העבר - ה-600, מספקת היצרנית האיטלקית (כיום תחת סטלנטיס הגלובלית - אבל תכל'ס צרפתית...) הצצה חטופה למכונית החדשה בגרסת הייצור שלה.

המכונית מופיעה לשניות ספורות בערוץ היוטיוב של היצרנית, בסרטון בו היא אוספת "נציגי תרבויות" שונות (מהירושימה, בואנוס איירס, ירושלים ועוד) למפגש בין עמים בוותיקן, או משהו כזה - לא התרכזנו בעלילה, מבחינתנו זה כמו מהיר ועצבני, אנחנו פה בשביל המכוניות לא הסיפור.

מה שהוא כן מאפשר לראות זה את העיצוב החיצוני של המכונית, שכפי הצפוי נשען בכבדות על זה של הפיאט 500 החשמלית, למרות השימוש בפלטפורמה שונה לגמרי.

פיאט 600 החדשה. אתר יצרן
בתי גלגלים מודגשים וחצאיות שחורות למראה הקרוסאובר/אתר יצרן

הבסיס במקרה של ה-600 הוא פלטפורמת ה-CMP של סטלנטיס, זו שעליה יושבות פיג'ו 2008, סיטרואן C4 ו-C4X, אופל מוקה, DS3, ג'יפ אוונג'ר. בדיוק כמותן היא עושה גם שימוש באותם מכלולי הנעה בגרסה העדכנית שלהם. כלומר, מנוע חשמלי עם הנעה קדמית ו-156 כ"ס שעושה שימוש בסוללות 54 קוט"ש. הטווח הצפוי אמור לעמוד על כ-400 ק"מ וכמו שאר אחיותיה לתמוך בטעינה מהירה של עד 100 קילוואט וזמן "תדלוק" של כ-30 דקות מ-20 ל-80%. השימוש בפלטפורמה הזו, אומר גם שהיא תוצע עם מנוע בנזין, כנראה 1.2 ליטר, 3 צילינדרים מוגדש עם 120 כ"ס.

במהלך הסרטון אפשר גם לקבל הצצה לתא הנוסעים, עם לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע בעל שורת מתגים פיזיים תחתיו. שוב, בשל ההסתמכות על מכלולי האחיות שלה, סביר להניח שגם פה הוא בגודל 10.25 אינץ'.

אחרי החשיפה העולמית, בעוד כמה שבועות כאמור אנחנו עתידים לראות אותה גם בישראל. מתי? לא ברור בדיוק, אבל הכוונה היא להתחיל את השיווק כבר בסוף 2023.

פיאט 600 החדשה סביבת נהג. פיאט,
סביבת הנהג. מסך מולטימדיה גדול וגם מסך נפרד לנהג. שמעת, אילון?/פיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully