וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהגת שברולט 1947 איבדה הבלמים, שוטר נצמד אליה ברכבו והציל אותה

עודכן לאחרונה: 15.6.2023 / 8:11

"איבדתי את הבלמים, אני עוברת רמזורים באדום ולא יודעת מה לעשות", התקשרה נהגת מכונית קלאסית בארה"ב למשטרה, שפעלה במהירות

ניידת משטרה בלמה שברולט סברבן 1947 שאיבדה את הבלמים. משטרת פונטנה,
ניידת הפורד אקספלורר והשברולט סברבן אחרי העצירה/משטרת פונטנה

זה הסיוט של כל נהג במכונית קלאסית: לאבד את הבלמים. למצוא את עצמך דוהר במכונית כבדה מהעידן שלפני תיבות ריסוק, כריות אוויר והגה קורס בתאונה, מבלי יכולת לעצור. מכוניות ותיקות באמת גם אינן מצוידות בבלמי דיסק ובמנגנונים שנועדו למנוע כשל מוחלט במערכת הבלימה, שיש לכל מכונית מודרנית.

בסוף השבוע זה קרה לנהגת בארה"ב, אלכסיס פריצ'רד, שמחזיקה ביחד עם סבה שברולט סברבן משנת 1947. פריצ'רד יצאה מתחנת דלק, ונסעה לכיוון כביש מהיר בפונטנה, קליפורניה. היא סיפרה אחר כך כי ניסתה לאט באמצעות הורדת הילוכים, אבל ללא הועיל.

תחנות הטלוויזיה המקומיות שידרו את השיחה שלה למוקד 911, שם בטון רגועה יחסית אמרה למוקדנית: "אני מתקשרת כי אני נוהגת בסברבן 1947, איבדתי את הבלמים ואני עוברת רמזורים באדום ולא יודעת מה לעשות", סיפרה פריצ'רד לשוטרת.

הנהגת והשוטר משחזרים

פעולה מהירה של המוקד חיברה אליה את השוטר אלברט צ'ארקו שהיה בקרבת מקום בניידת הפורד אקספלורר שלו. "הוא נצמד אלי מלפנים. אני יכולתי רק לתפוס את ההגה ולהחזיק את הכלבה שלי שהייתה איתי בזמן שנכנסתי בו די חזק, והוא התחיל לאט אותי באמצעות הבלמים בניידת שלו עד שעצרנו", סיפרה.

האירוע הסתיים אחרי שפירצ'רד עוברת כ-8 קילומטרים ללא בלמים, כשהיא עוקפת מכוניות איטיות ממנה וחוצה צמתים באדום, ומעט לפני שתגיע לאזור פקוק עם אתרי בנייה רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully