וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריינג' רובר החדש זול יותר מהקודם, כן, קראתם נכון

3.7.2023 / 22:58

בדיזל, בנזין או פלאג אין, ריינג' רובר וולאר המחודש מגיע לשוק המקומי, אבל הבשורה שלו היא לא מתחת למכסה המנוע או בתא הנוסעים - אלא בתג המחיר

לנד רובר וולאר 2023/יצרן

בהיצע הדגמים היוקרתי (עוד יותר) של לנד רובר, אלו שמקדימים לשמם את שם המשפחה "ריינג' רובר" הוולאר הוא זה שהכי קשה למקם בדיוק ולהסביר מה הוא עושה שם. הוא לא יוקרתי ורב מוניטין כמו הריינג' רובר הגדול, הוא לא ספורטיבי כמו הריינג' ספורט, הוא לא קטן וקומפקטי כמו האיווק. הוא התחיל ועדיין סוג של תרגיל בעיצוב של לנד רובר, סוג של אתגר להכניס אסטטיקה ואלגנטיות למותג שבנה את המוניטין שלו על בוץ, אבק ומהלכי מתלה.

עכשיו הוא מקבל מתיחת פנים ועדכון, אחרונים סביר להניח לפני שייצא לגמלאות ויוחלף גם הוא בגרסה כל-חשמלית בעוד כשנתיים. אבל בינתיים, זה מה שמגיע לפה.

לנד רובר וולאר 2023. אתר יצרן
המראה החיצוני הכללי נשמר, השינויים מינוריים/אתר יצרן

למרות שקוראים לפרוצדורה הזו "מתיחת פנים" דווקא העיצוב החיצוני של הוולאר כמעט ולא השתנה. גריל ופנסים חדשים מלפנים ומאחור, כמה צבעי מרכב, שינויים קלים בפלסטיקה של הטמבונים וזהו.

תא הנוסעים לעומת זאת, מקבל את הטיפול העמוק והאינטנסיבי יותר בסבב העדכון הזה. המסך המפוצל הוחלף במסך אחד גדול, בעל שוליים מקומרים בגודל 11.4 אינץ' שמשמש לשליטה בכל המערכות, מהגדרות הרכב, בקרת האקלים ועד המולטימדיה. ואולי כדי להרגיע את הלקוחות המבוגרים יותר שלה, היא מצהירה כי את רוב הפעולות (80%) ניתן לבצע בתוך שתי לחיצות על המסך עם השימוש במערכת ה-Pivi Pro7. יש פה גם מערכת סינון רעשים אקטיבית, חומרים איכותיים יותר וחדשים כמו גם עור סינטטי למקפידים.

מערכות הבטיחות כוללות תיקון סטייה מנתיב, התרעת רכב ב"שטח מת" כולל מניעת מעבר נתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטומטית גם בנסיעה אחורה ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
לנד רובר וולאר 2023. אתר יצרן
ניקוי התא מפקדים וכפתורים, הלקוחות הוותיקים יסתדרו?/אתר יצרן

בניגוד לשלל רמות הגימור וחבילות האבזור בעבר, ההיצע היום הוא של רמת גימור אחת SE, רמת הביניים בהיצע עם חבילת הדיינמיק. זו כוללת גג פנורמי, תאורת לד, חישוקי 20 אינץ', כיוון חשמלי למושבים המחוממים והמאווררים, ריפודי עור, בקרת אקלים מפוצלת משטח טעינה ועוד.

מבחינת המנועים אין הרבה שינויים, כל הגרסאות עם הנעה כפולה ותיבת 8 הילוכים אוטומטית. בבסיס ההיצע מנוע בנזין, 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים בגרסת ה-P250 מספק 247 סוסים ו-36.5 קג"מ, 7.5 שניות ל-100 ו-217 קמ"ש מירביים. מנוע הדיזל ב-D300 הוא עם שישה צילינדרים בטור, כאן יש 300 כ"ס (ו-65 קג"מ!), 6.5 שניות ל-100 ו-230 קמ"ש מירביים.

אבל הגרסה המעניינת וזו שגם חודשה בכל הסיפור הזה היא זו של הפלאג-אין. שילוב של מנוע ה-2.0 ליטרים והנעה חשמלית חוברים ל-404 כ"ס ו-64 קג"מ. הזינוק מתקצר ל-5.4 שניות, אבל המהירות המירבית פחותה - 209 קמ"ש. סוללה של 19.2 קוט"ש מחליפה את זו בגודל של 13.6 קוט"ש ותסיע אותו ל-61 ק"מ מוצהרים. היא תומכת בטעינת DC בקצב של עד 50 קילוואט, זה אומר מילוי מ-10 ל-80% ב-30 דקות. טעינה משקע איטי תארך עד שעתיים וחצי.

לנד רובר וולאר 2023. אתר יצרן
ליטושים קלים וכמעט לא מובחנים במראה החיצוני, במיוחד מאחור/אתר יצרן

כאשר הושק פה הוולאר לראשונה, נעו המחירים ברמת הגימור SE בין 625 ל-718 אלף שקל בהתאם לגרסת המנוע שלו.

בהמשך התמתן העסק והתייצב על מחיר פתיחה של 578 אלף שקל לרמת הגימור SE עם מנוע הבנזין 2.0 ליטר הבסיסי.

כעת עם הגעת מתיחת הפנים עוברים המחירים עוד תיקון כלפי מטה, כאשר זה של גרסת הבנזין מתחיל ב-535 אלף שקל, מחיר גרסת הדיזל יעמוד על 606 אלף שקל וגרסת הפלאג אין 630 אלף שקל לעומת 664,600 לפני מתיחת הפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully