וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

115 אלף שקל: דאצ'יה משיקה את המשפחתית הזולה בארץ

6.7.2023 / 9:49

לוגאן החדשה מגיעה אלינו שלוש שנים אחרי השקתה באירופה, במחיר זול ב-20 אלף שקל מיונדאי אקסנט הדומה לה בממדים. אבל על התמורה למחיר מעיב מפרט בטיחותי דל וציון ריסוק נמוך

דאצ'יה לוגאן. דאצ'יה,
לוגאן. מראה מכובד במחיר נמוך/דאצ'יה

בלי הודעות חגיגיות לעיתונות אלא פשוט תוך עדכון אתר האינטרנט שלה חשפה יבואנית דאצ'יה פריסבי (לשעבר קרסו) כי החלה בשיווק הדור החדש של הלוגאן המשפחתית, שנמכרת באירופה כבר שלוש שנים, כגרסת הסדאן של הסנדרו הנוכחית שגם היא עדיין לא משווקת בארץ.

דאצ'יה לוגאן. דאצ'יה,
תא הנוסעים שודרג אבל עדיין פשוט. אין למשל יציאת מזגן למושב האחורי/דאצ'יה

בזמן שהלקוחות הפרטיים מעדיפים כיום קרוסאוברים וג'יפונים בכל רמות המחיר, הלוגאן תתחרה בעיקר ביונדאי אקסנט, האחרונה ששרדה בקבוצת המשפחתיות הקטנות ונמכרת כמעט אך ורק בשוק המוסדי, ובשוליים גם כאופציה משפחתית זולה במיוחד מול טויוטה קורולה והמשפחתיות הקומפקטיות.

ללוגאן אורך של 4.4 מטרים (קצרה ב-4 ס"מ מהאקסנט), רוחב של 1.85 מטר (רחבה ב-13 ס"מ), גובה של 1.5 מטר (5+) ובסיס גלגלים של 2.65 מטר (5+). לתא המטען נפח של 528 ליטר (70 ליטר יותר מאשר באקסנט). למעשה הלוגאן רחבה ב-7 ס"מ ויש לה תא מטען גדול ב-57 ליטר גם מטויוטה קורולה, ובסיס הגלגלים שלה קצר רק ב-5 ס"מ מהמשפחתית היפנית.

עם טווח מחירים של 115-120 אלף שקל הלוגאן זולה מהאקסנט בכ-20 אלף שקל, ומהקורולה בכ-40 אלף שקל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דאצ'יה לוגאן. דאצ'יה,
המושב האחורי רחב אפילו מזה של טויוטה קורולה היקרה ב-40 אלף שקל/דאצ'יה

כרגיל בדאצ'יה תא הנוסעים פשוט יחסית, אם כי איכותי ומושקע מבעבר. כך למשל אין עדיין יציאת מזגן למושב האחורי. רמת האבזור הבסיסית אקספרשן מגיעה עם מסך מולטימדיה 8 אינץ' וקישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, מצלמת רוורס, חיישני חנייה, גשם ותאורה, ובקרת שיוט רגילה. רמת הגימור אקספרשן פלוס מוסיפה תמורת 5,000 שקל חישוקי 16 אינץ' קלים במקום 15 אינץ' מפלדה, בקרת אקלים במקום מזגן מכאני, מפתח חכם, והגה מצופה עור.

למנוע הטורבו בנזין יש 1,000 סמ"ק, 90 כ"ס ו-14.5 קג"מ, והוא משודך הפעם לתיבה אוטומטית רציפה במקום הרובוטית החד מצמדית הקופצנית של הלוגאן הקודמת. ביצועים? 13.8 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, 172 קמ"ש מהירות מרבית וצריכת דלק משולבת של 17.5 ק"מ לליטר.

דאצ'יה לוגאן. דאצ'יה,
ציון של 2 כוכבים בלבד במבחן הריסוק האירופי. הבלימה האוטונומית לא מזהה הולכי רגל ורוכבי אופניים/דאצ'יה

מנגד מפרט האבזור הבטיחותי ממשיך להיות בסיסי מאוד. לשני הדגמים יש אמנם סוף סוף בלימת חירום אוטונומית, אך מדגם פשוט מבוסס מכ"ם בלבד, שאינו מזהה הולכי רגל ורוכבי אופניים וקורקינטים. התרעה על רכב בשטח מת מוצעת רק ברמת האבזור הגבוהה.

לשני הדגמים אין בקרת שיוט אדפטיבית, אין יכולת לשמירת נתיב, אין התרעה על סכנת התנגשות מאחור ואין מערכת נגד שכחת ילדים, כך שהם מקבלים ציונים נמוכים בדרגה 1 ו-2 מ-8 בדירוג הבטיחות של משרד התחבורה. בנוסף את ההתרעה על סכנת התנגשות ברכב מלפנים ועל סטייה מנתיב מספקת מערכת MOVON בהתקנה מקומית.

במבחן הריסוק האירופי קיבלה הלוגאן ציון גרוע של 2 מ-5 כוכבים בלבד. עם זאת ליונדאי אקסנט, שלא נבחנה במבחן הריסוק האירופי, אין אפילו בלימת חירום אוטונומית.

האחריות היא הסטנדרטית בשוק: 3 שנים או 100 אלף ק"מ.

  • עוד באותו נושא:
  • דאצ'יה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully