וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגובה ההיסטרית של הולכת רגל שעלתה על הכביש מבלי להסתכל

17.7.2023 / 0:20

הולכת רגל לא שמה לב שהפריעה לתנועת הרכבים על הכביש - וגרמה לרכב להיעצר בפתאומיות כשחצתה לא במעבר החציה המסומן. היא בחרה להתנצל בפני הנהג בדרך פרובוקטיבית למדי

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

הולכת רגל חושפת את השדיים שלה בפני נהג במעבר חצייה/InsaneRealitys

הולכת רגל תועדה מתפרצת לכביש שלא במעבר החציה כשהיא מתעסקת בטלפון הנייד שלה במקום בנעשה על הכביש - ולא שמה לב שרכב מגיע לקראתה. למזלה, נהג הרכב היה עירני מספיק כדי לבלום בזמן וזו בחרה להתנצל בפניו בצורה שאף אחד לא היה מאמין לה - אם הרגע לא היה מתועד.

תיעוד ממצלמת דשבורד שצולם בסביבות השעה 13:50 ב-3 ביולי חשף את האינטראקציה המוזרה בין הולכת הרגל לנהג, שאנו מקווים שקיבל את אישורה להפיצו ברשתות החברתיות. הקטע צולם מרכב שנסע בסביבה עירונית עמוסה. לפני שהרכב מספיק להגיע אל הרמזור, מגיעה מימין הולכת רגל שלא שמה לב לקיומו וגורמת לו להוריד מהירות מ-42 קמ"ש ולעצור רגע לפני שהוא נכנס בה. על אף שנהג הרכב נוהג בזהירות ולא צריך לבלום בפתאומיות, הולכת הרגל נבהלת קלות ומרימה ידיים אל מול הנהג בבקשת סליחה.

במקום להרגיש נבוכה ולהתקדם, הולכת הרגל ניגשת אל מכסה המנוע בצעדי בלט, מושיטה את היד לרוכסן הג'קט שלה ופותחת אותו. להפתעתו של הנהג, הולכת הרגל לא לובשת דבר מתחת לג'קט - ולמעשה חושפת בפניו את החזה שלה. עם חיוך עליז על פניה, לאחר שהרגישה שפיצתה על עוגמת הנפש, היא חוצה את הכביש וממשיכה בדרכה.

צפו בתגובה המפתיעה שלה:

עוד בנושא:
"אני גננית בעירום - יש מי שמרים גבה, אבל לי זה עוזר להתחבר לטבע"

לפני הקרב התנשקו, בסיומו חשפו חזה: סערה בזירת MMA


הסרטון הגיע לטוויטר וצבר מיליוני צפיות ושיתופים. "היא ידעה שהיא עשתה משהו לא בסדר והתנצלה בצורה הטובה ביותר", כתב אחד בתגובות ואחר הוסיף: "התנהגות כזאת יכולה לעצור מלחמות".

אחר סיכם: "אם המצלמה לא הייתה תופסת את הרגע, אף אחד לא היה מאמין לנהג שזה קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully