וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשקפיים החדשים של ב.מ.וו יציגו לרוכבים נתוני מהירות ומפות

9.7.2023 / 20:16

היצרנית הגרמנית השיקה משקפיים לרוכבי אופנועים המשמשים כתצוגה עילית, כמו במטוסי קרב. הטכנולוגיה: מחברת הבת שלאלביט, יצרנית קסדת טייסי האף-35. וכמה הם יעלו?

משקפי קונקטרייד של ב.מ.וו שממשמשים כתצוגה עילית לרוכבי אופנועים פיתוח של חברת הבת של אלביט הישראלית everysight/ב.מ.וו

זה לא קורה כל יום: יצרנית אופנועים בכירה שמשיקה מוצר שעד לא מזמן היה נחשב למדע בידיוני, ועוד מבוסס על טכנולוגיה ישראלית.

משקפי הקונקט רייד שחשפה ב.מ.וו שלשום נועדו לפתור בעיה שמטרידה רוכבים כבר שנים ארוכות, בעיקר רוכבי אופנועי ספורט: הצורך להסיט מבט מהכביש כדי לדעת כמה מהר הם נוסעים, ולאן הם אמורים לפחות בכיכר הקרובה.

המשקפיים משמשים כתצוגה עילית (Head Up Display) לרוכבים, ומציגים להם נתוני מהירות, הוראות ניווט, והתרעות לגבי מצב האופנוע. תצוגה עילית נולדה בתעשיית התעופה הצבאית עבור טייסי קרב, אך כיום מוצעת גם במכוניות רבות, כולל עממיות.

משקפי קונקטרייד של ב.מ.וו שממשמשים כתצוגה עילית לרוכבי אופנועים פיתוח של חברת הבת של אלביט הישראלית everysight. ב.מ.וו,
נתוני מהירות, ניווט ואפילו באיזה הילוך נמצא האופנוע - מול עיני הרוכב/ב.מ.וו

גם המשקפיים של ב.מ.וו מבוססות על טכנולוגיה צבאית, ועוד ישראלית: הן פותחו בידי חברת Everysight הישראלית, ספינאוף של טכנולוגיית התצוגה של אלביט לשוק האזרחי. אלביט מייצרת גם קסדות טייסים לרבים מטוסי הקרב המערביים, ושותפה בייצור קסדת טייסי האף-35 החמקן, שכוללות תצוגת נתונים מול עיני הטייס. החברה גם מייצרת מערכות כאלה לטייסי מסוקים ומטוסי תובלה, הכוללות מערכת ראייה מדומה, המאפשרת להם לנחות ולהמריא בתנאי ראות קשים כמו סופות חול.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
משקפי קונקטרייד של ב.מ.וו שממשמשים כתצוגה עילית לרוכבי אופנועים פיתוח של חברת הבת של אלביט הישראלית everysight. ב.מ.וו,
טכנוולוגיית התצוגה של אלביט מגיעה לעולם האופנועים/ב.מ.וו

המשקפיים מתחברים לטלפון הנייד של הרוכב ולאפלקיציה של ב.מ.וו, ונשלטים תוך כדי נסיעה באמצעות ידית כידון האופנוע. הם מגיעים עם שני סטים של עדשות, אחד מהם כהים שמשמשים גם כמשקפי שמש, ואפשר לקבלם עם מתאם למרכיבי משקפיים, שיכולים להרכיב עליהם עדשות עד מקסימום של +- 4.5 דיופטר.

ב.מ.וו בחרה שלא להקרין לרוכב מפת ניווט שלמה, אלא חיצים המכוונים אותו ואת שמות הרחובות והכבישים. המשקפיים מראים באיזה הילוך הוא נמצא ומה המהירות המותרת בקטע בדרך שבו הוא נמצא.
סוללת ליתיום יון אמורה לספק 10 שעות פעילות רצופות, והטעינה מתבצעת באמצעות כבל USB.
המחיר באירופה: 690 יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully