וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה צריך לעשות כדי להיכנס לרשימה השחורה של רולס רויס?

11.7.2023 / 20:48

רגע לפני תחילת הייצור של הספקטר, החשמלית הראשונה של היצרנית המיוחסת, מזהיר מנכ"ל רולס רויס את הרוכשים מספסרות, ומסביר מה יהיה העונש של מי שיזדרז למכור אותה תמורת רווח מהיר

רולס רויס ספקטר. אתר יצרן
ספקטר. איך להרוויח 50 אלף ליש"ט על הרולס הרויס האחרונה שתוכלו לרכוש/אתר יצרן

בשבועות הקרובים יתחיל בבריטניה הייצור של הרולס רויס ספקטר, המכונית החשמלית הראשונה של אחת מיצרניות הרכב המיוחסות בעולם, שבעוד שלוש שנים ימלאו 120 שנים להיווסדה ושייכת כבר כ-20 שנה לב.מ.וו.

באירוע השקת הספקטר לתקשורת סיפר מנכ"ל החברה, טורסטן מולר אוטווס, כי לאור הביקוש הרב שוקלת החברה להגדיל את קיבולת הייצור של מכונית הקופה החדשה. בגלל הביקוש, סיפר, החברה תוודא היטב שכל מי שמגיע לקבל את הרכב הוא המזמין המקורי, וכי החברה עוקבת אחרי מודעות למכירה ופרסומי סוחרים כדי לאתר דגמי ספקטר חדשים שכבר יוצאו למכירה מהניילונים בניסיון לגרוף רווח מהיר. החברה גם דורשת מסוכניה לוודא שהם מוכרים את המכוניות רק לאנשים "הנכונים".

לדברי מולר אוטוווס, בעלי ספקטר שייתפס מוכר אותה במהירות הלאה, ייכנס לרשימה השחורה של החברה ולא יוכל עוד לרכוש ממנה מכוניות בעתיד.

רולס רויס ספקטר. אתר יצרן
למרות משקל של 3 טון, הספקטר מאיצה בחרישיות מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 4.5 שניות/אתר יצרן

למרות זאת סיפר סוכן מכוניות העל תום הארטלי לירחון הבריטי "קאר דילר", כי יש לו כבר שני רוכשי ספקטר שהסכימו למכור לו את המכונית ברגע שיקבלו אותה, תמורת פרמייה של 50 אלף ליש"ט על המחיר ששילמו עליה. מחיר של הספקטר תלוי בכמות התוספות שתבחרו, אבל נע בין 330 ל-450 אלף ליש"ט לפני מסים, כלומר 3.2 עד 4.4 מיליון שקל אחרי מסים.

הספקטר מתבססת על הפלטפורמה של דגמי הבנזין של רולס רויס, אבל בגלל משקל הסוללות שוקלת 3 טון, כחצי טון מהרולס רויס גוסט. שני מנועי ב.מ.וו בהספק משולב של 584 כ"ס מאפשרים לה לזנק מ-0 ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות, והטווח המשולב הרשמי עומד על 520 ק"מ.

  • עוד באותו נושא:
  • רולס רויס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully