וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדי אייטיז, זוכרים את הבאגי של TAMIYA? עכשיו היא רכב אמיתי

11.7.2023 / 21:33

מה קורה כאשר יצרנית מכוניות השלט היפנית מחליטה ללכת על גדול? הדגם הקלאסי שלה, ה-wild one, הפך לרכב שטח בגודל מלא שאפשר לנהוג בו, חשמלי כמובן. כמה יעלה לכם להגשים את החלום?

באגי WILD ONE MAX. אתר יצרן
מי שהיה ילד בשנות ה-80 ולא מקבל עכשיו קווץ' בלב שיקום/אתר יצרן

זה נראה כמו החלום הרטוב של כל ילד, כל ילד שאי פעם הסיע מכונית שלט רחוק - דגם אמיתי לגמרי של הצעצוע, פשוט העתק של אחד לאחד רק במידות גדולות בהרבה, כאלו שמאפשרות נהיגה בו. זה בדיוק החלום שבאה יצרנית מכוניות השלט היפנית הוותיקה TAMIYA להגשים.

הכירו את ה-wild one max שנשען כאמור על העיצוב של מכונית הבאגי האייקונית של טאמיה. שהוצגה ב-1985 וייבנה כעת בבריטניה על ידי The Little Car Company יצרנית בוטיק של רפליקות קטנות המותאמות לילדים ומבוגרים קומפקטיים ונחושים של מכוניות כמו בוגאטי טייפ 35, יגואר R-טייפ ופרארי טסטהרוסה.

באגי WILD ONE MAX. אתר יצרן
רק 3.6 מטרים לאורך, כמו קיה פיקנטו/אתר יצרן

אז מה בתפריט של המיני-מקסי באגי הזו? נתחיל במימדים - גודל מלא או לא המכונית הזו קטנה מאוד עם 3.6 מטרים מקצה לקצה בדיוק המידה של קיה פיקנטו, אבל רחבה מאוד עם 1.9 מטרים. מרווח הגחון של 27 ס"מ יאפשר לה לרחף בביטחון יחסי על שבילים משובשים. זווית הגישה היא 34 מעלות, זווית הבטן 28.4 מעלות וזווית הנטישה כמעט דימיונית - 50.8 מעלות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
באגי WILD ONE MAX. אתר יצרן
כן, זו לוחית רישוי, כן, יהיה מותר לנסוע עם זה בכביש/אתר יצרן

אז אם חשבתם על איזו מפלצת שטח גורסת סלעים כדאי למתן את הציפיות, מדובר ביותר רכב כיף מאשר מכונת שטח קשוחה. ההנעה החשמלית מספקת כ-38 כ"ס לגלגלים האחוריים, ועם משקל עצמי של כ-500 ק"ג היא תגיע ל-80.5 קמ"ש מירביים. מארז הסוללות שלה מורכב מ-8 יחידות נשלפות מגיע לקיבולת של 14.4 קוט"ש שיישאו אותה ל-100 ק"מ בשטח ועד 200 ק"מ על הכביש.

כןף כביש, הדבר המתוק הזה מורשה נסיעה בכביש ציבורי תחת רישוי של קוואדרוסייקל, המאושר גם בארץ. ועם כל הכבוד למכוניות על - תהיו בטוח שאתם תקבלו פי אלף מבטים ואגודלים מכל פרארי או למבורגיני, בטח מסתם פורשה.

באגי WILD ONE MAX. אתר יצרן
לא מאובזרת הרבה יותר מהאורגינל/אתר יצרן

שני מושבי באקט עם רתמות 4 נקודות, לוח מחוונים בגודל 5 אינץ' הם פחות או יותר כל מה שנמצא פה במה שאפשר בקושי לכנות כ"תא נוסעים". מכלולי המעטפת עושים רושם של מוצר איכותי עם רשימת מותגים כמו בלמים של ברמבו, הבולמים של בילשטיין והקפיצים מגיעים מאייבך, הצמיגים הם מקסיס מדגם ביגהורן בקוטר 29 אינץ' מאחור ו-14 אינץ' מלפנים.

באגי WILD ONE MAX. אתר יצרן
מארזי סוללות נשלפים מספיקים לטווח של 100 ק"מ בשטח ו-200 בכביש/אתר יצרן

הדגם שייפתח לרכישה ב-13 ביולי בשעה 00:01 בדיוק ויוגבל למהדורה ראשונה של 100 יחידות בלבד, כאשר המחיר עומד על 41 אלף יורו לפני מיסים ומשלוח. אבל כל מה שתצטרכו לשלם בינתיים זה רק 10% מהמחיר כמקדמה בלתי ניתנת להשבה. ומה אחר כך? רק להמתין לתחילת הייצור ב-2024. אגב, למרות שממש קיווינו אחרת - היא לא תוכל להירכש כקיט לבנייה עצמית, אלא תגיע מורכבת מראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully