וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האירופים הקשיחו את מבחן הריסוק: הסינים שוב הצטיינו

12.7.2023 / 20:55

שתי חשמליות של NIO הסינית היו הראשונות שנבחנו לפי המתכונת החדשה, שבודקת גם את מערכות זיהוי הילדים ומחמירה בזיהוי הולכי רגל ורוכבים. זה לא מנע מהן חמישה כוכבים

מבחן ריסוק NIO EL7/יורואנקאפ

NIO היא אחת היצרניות הסיניות שעדיין לא נמכרות בישראל, אם כי כמה עשרות מכוניות מתוצרתה נחתו כאן לטובת מיזם הרכב האוטונומי של מובילאיי, שבוטל. היא מתבלטת במכוניות מתקדמות ומקושרות, ובקידום שהרעיון שהיה נראה שנזנח אחרי פשיטת הרגל של בטר פלייס, של תחנות החלפת סוללות לרכב חשמלי. עד סוף השנה יהיו לה 120 תחנות כאלה באירופה, ויש לה כבר מעל 1,400 בסין.

זה עשוי להשתנות בשנה הקרובה, כאשר החברה ממשיכה להרחיב את הנוכחות שלה באירופה. במסגרת זו בחן ארגון מבחן הריסוק האירופי, היורואנקאפ, שני דגמים שלה, מכונית הסדאן ET5 והקרוסאובר הגדול ELV. אם תרצו, המודל 3 והמודל X שלהם, בסולם שמשווה כל יצרנית סינית לטסלה
.
זה לא היה עוד מבחן: שני ה-NIO היו הראשונים שזכו להיבחן במבחן החדש והמחמיר של הארגון. כעת נבחנות המערכות האקטיביות בתסריטים חדשים של זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, כולל בנסיעה לאחור, ורוכבי אופנועים בכביש מהיר. מערכות התרעה על שכחת ילדים צריכות להוכיח יכולת להעביר את ההתרעה גם לסלולרי של הנהג ולשירותי ההצלחה ונוספה דרישה שאפשר יהיה לפתוח את חלונות הרכב גם כאשר מערכת החשמל מוצפת מים ולא מתפקדת, כמו במקרי הצפה, שהופכים נפוצים יותר בעקבות משבר האקלים.

NIO ET5 מבחן ריסוק. יורואנקאפ,
ET5. גם תטבע עדיין תוכלו לפתוח את החלונות והדלתות ולהימלט מהרכב/יורואנקאפ

יצרני הרכב מקבלים מראש התרעה של מספר שנים מהארגון על שינויים צפויים, כך שההחמרה לא הפתיע את NIO. ואם מישהו באירופה קיווה שההחמרה תקשה על הסינים, הוא התבדה.

ה-EL7 זכתה לציון של 93% בהגנה על נוסעים מבוגרים, 85% בהגנה על ילדים, 80% בהגנה על הולכי רגל ו-79% במערכות הבטיחות האקטיביות. הציון: 5 מ-5 כוכבים.

ה-ET5 זכה לציון לציון של 96% בהגנה על נוסעים מבוגרים, 85% בהגנה על ילדים, 83% בהגנה על הולכי רגל ו-81% במערכות הבטיחות האקטיביות. הציון: 5 מ-5 כוכבים.

מנכ"ל היורואנקאפ, ד"ר מיכאל ואן רייטינגן, אמר כי "NIO היא מהיצרניות הראשונות בשוק שהרכיבו חיישן ליידאר (מכ"ם לייזר- א.ע) לטווח ארוך במיוחד על הגג של שתי המכוניות. זהו חיישן מהדור הבא, שישמש גם לנהיגה אוטונומית, אך כבר היום הוא מביא יתרונות ליכולת מניעת תאונות. החיישן הייחודי מותקן על הגג מעל השמשה הקדמית במה ש-NIO מכנה עמדת מגדל השמירה, מה שמאפשר לחיישן לפעול בטווח ארוך, ומסייע לביצועים במהירות גבוהה על ידי מתן תצוגה טובה יותר של הכביש שלפניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully