וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון לציון משלמים על חנייה ב'כחול לבן' גם בחולות

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 8:38

בזמן שעיריית ראשל"צ מעודדת עסקים לעבור למתחם האלף החדש, היא החלה לגבות דמי חנייה מעובדים שחונים ללא הפרעה מחוץ לחניונים היקרים באזור. העירייה: "תושבי העיר יכולים לחנות בחינם"

גביית חנייה על מגרש חול בראשון לציון. גולשי וואלה, תמונות גולשים
מכוניות מחוץ למתחם האלף, מסתבר שגם מגרש כורכר הוא מקור הכנסה יפה/תמונות גולשים, גולשי וואלה

גם מגרש כורכר יכול להוות מקור הכנסה מנהגים לקופת העירייה, כפי שהוכיחה בימים האחרונים עיריית ראשון לציון.

באמצעות החברה העירונית לסדר וביטחון הציבה העירייה שלטים המחייבים בתשלום דמי חנייה לפי תעריפי 'כחול לבן' במגרש כורכר שמוקם בצמוד לשדרות משה דיין, ובקרת בנייני המשרדים הראשונים שאוישו במתחם העסקים, המגורים והפנאי החדש של העיר שנבנה במערב העיר. העירייה לא טרחה לסלול את רצועת החול, רק החלה לגבות כסף מהמשתמשים בה.

המתחם נבנה על חשבון דיונות החולות ששכנו בו כדי לחזק את הפעילות העסקית בעיר, ולהגדיל את הכנסותיה מארנונה, ועד כה הודיעו על מעבר אליו בנק דיסקונט, הפניקס ועוד. למרות שהוא ממוקם בקרבת תחנה משה דיין של רכבת ישראל, טרם הושלם הגשר המחבר אליה ישירות את המתחם, הקו האדום של הרכבת הקלה שיגיע לא הרחק אל תחנת קוממיות בבת ים עדיין לא פועל, וביצוע התכנית להאריך אותו עד למשה דיין בידי משרד התחבורה מתעכב. גם הקו הירוק של הרכבת הקלה יגיע סמוך אליו, אבל הוא צפוי להתחיל לפעול רק ב-2027.

גביית חנייה על מגרש חול בראשון לציון. גולשי וואלה, תמונות גולשים
המתחם משרת בעיקר את העובדים מחוץ לעיר, אבל החניה חינם רק לתושבי ראשון לציון/תמונות גולשים, גולשי וואלה

כך שעובדים רבים של חברות שכבר עברו למתחם כמו עובדי המטה של דיסקונט, מעדיפים להגיע אליו ברכב פרטי, ונאלצים לשלם עשרות שקלים ליום כדי לחנות בחניון שהוקם כבר במתחם, או לחנות במרחק שני ק"מ בחניון הסמוך לאצטדיון העירוני במתחם הסופרלנד, ולהשתמש בשאטלים המופעלים ממנו בשעות מוגבלות ובתדירות נמוכה.

העובדים שחנו בחודשים האחרונים ללא הפרעה בחניון הכורכר, הופתעו בימים האחרונים לראות את השילוט על גביית דמי חנייה בשטחו, שמשום שלא נסלל העירייה אפילו לא יכולה לסמן אותו בכחול לבן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גביית חנייה על מגרש חול בראשון לציון. גולשי וואלה, תמונות גולשים
ומילא לגבות כסף, אם לפחות היו סוללים או מסדירים אותו/תמונות גולשים, גולשי וואלה

מהחברה לסדר וביטחון לסדר וביטחון ציבורי של עיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "מדובר בשטח כורכר צדדי, שהחנייה בו מותרת בחינם אך ורק לתושבי/ות העיר, כי ראשון לציון נותנת עדיפות בראש ובראשונה לתושביה. השלט הוצב במקום כחוק, כדי לא לתת לחונים קנסות וכדי לכוון אותם את הרכבים לשני חניוני הענק המוסדרים המכילים כ-1,500 מקומות חנייה ונמצאים מעבר לכביש. בנוסף, לטובת מי שמעוניין בחניון חינמי העירייה מעמידה בסמוך גם חניון 'חנה וסע' ליד האצטדיון, ומפעילה ממנו שאטלים חינמיים לאורך שעות היום"'. יצוין כי השאטלים מופעלים רק בשעות 7-9 ו-15:00-17:00, בתדירות של כל 15 דקות, ובמסלול נסיעה שנמשך כ-10 דקות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully