וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכבת שלכם איחרה שלשום בגלל התקלה או המחאה? כך תקבלו את הכסף

עודכן לאחרונה: 20.7.2023 / 13:35

רכבת ישראל תעניק שני כרטיסי פיצוי למי שאיחר ביותר משעה ליעדו בגלל "תקלת המחשוב" שלשום, ובגלל החלטת המשטרה למנוע מרכבות לעצור בתחנות תל אביב בגלל המחאה

המונים מפגינים ברכבות: תחנות השלום, בנימינה וחוף הכרמל נסגרו/ניב אהרונסון

"תקלת המחשוב" אתמול (שלישי) תעלה לרכבת ישראל מאות אלפי שקלים שישולמו כפיצויים לנוסעים שאיחרו ליעדם ביותר משעה. את הכסף יקבלו גם מי שהתעכבו בדרך ליעדם בגלל סגירת תחנות תל אביב בידי המשטרה בניסיון לעצור את המפגינים נגד המהפכה המשפטית.

נוסעים שהתעכבו אתמול החל מ-16:30 ביותר משעה יקבלו את הפיצוי שקובע החוק - שני כרטיסי נסיעה ליעד שאליו נסעו, אבל רק משבוע הבא.

נוסעים שקנו את הכרטיס באמצעות הרב-קו יוכלו לקבל את הפיצוי בדרך הבאה: יש להניח את הכרטיס במכונות לממכר הכרטיסים, המוצבות בתחנות השונות ולבחור באפשרות "הטענת כרטיס שהוזמן", או בקופות הכרטיסים. האפשרות לקבלת פיצוי תהיה בתוקף למשך 60 יום, החל מיום שני, 24 ביולי. לאחר תום המועד, ניתן יהיה לפנות אל מוקד שירות הלקוחות באמצעות טופס מקוון. נסעתם בעזרת אפליקציה? יש לפנות לשירות הלקוחות של הרכבת.

רכבת חשמלית ראשונה בבנימינה, 9 בינואר 2023. ירון דוזטס, חובבי רכבת ישראל, תמונות גולשים
רכבת ישראל. נפילת חשמל השביתה את מערכת העברת ההודעות לנהגים. תקלה או חבלה של המחאה?/תמונות גולשים, ירון דוזטס, חובבי רכבת ישראל

שלשום הושבתה תנועת הרכבות ברחבי הארץ, עקב תקלת מחשוב. בהודעת רכבת ישראל נמסר כי התקלה, שנמשכה כחצי שעה, אינה תוצאה של מתקפת סייבר. בעקבות התקלה, פקחים בתחנות הרכבת ברחבי הארץ כרזו לנוסעים לרדת מהרכבות ולעבור לקווי אוטובוסים חלופיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully