וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבדיקה: תבוטל החובה לשלוח כל נהג שרשיונו נפסל לבדיקה במרב"ד

עודכן לאחרונה: 20.7.2023 / 14:20

עובדי משרד הרישוי בתלפיות הופתעו לגלות שלשום בין מאות הפונים את משה בן זקן, שהגיע לבחון את רמת השירות בסניף. ייבחן ביטול הזימון האוטומטי לנהגים שרשיונם נפסל בגלל נקודות לבדיקה במרב"ד העמוס

סניף משרד הרישוי בתלפיות ירושלים. משרד התחבורה,
סניף משרד הרישוי בתלפיות ירושלים/משרד התחבורה

מנכ"ל משרד התחבורה החדש משה בן זקן הגיע שלשום לביקור לא מתוכנן בסניף המחוזי של משרד רישוי בירושלים, בתלפיות.

משרד הרישוי הוא אחד ממקורות התלונות העיקריים של נהגים על משרד התחבורה, בגלל החובה לתאם תור מראש כדי להתקבל בסניפים, וזמני ההמתנה לקבלת תורות כאלה.

בדרכו למשרדו בקריית הממשלה החליט בן זקן לשנות את סדר היום שלו ולהגיע ללא תאום למקום, כדי לעקוב מקרוב אחר רמת השירות שהעובדים מעניקים לציבור.

המנכ''ל בן זקן סייר במשרד הרישוי יחד עם מנהלת הסניף, עבר בין עמדות השירות ושוחח עם העובדים ועם מקבלי השירות. המנכ''ל שאל את העובדים על הבעיות שבהן הם נתקלים במהלך עבודתם, וביקש להציג בפניו רעיונות ויוזמות לשיפור וייעול השירות. שרת התחבורה מירי רגב הציבה את שיפור השירות לאזרח כאחד מהיעדים המרכזים של המשרד.

בן זקן נפגש גם עם מ"מ מנהל אגף הרישוי, יוסי נזרי, שהעלה בפניו את סוגיית זמני ההמתנה הארוכים למכון הרפואי לבטיחות בדרכים (מרב"ד) שבאחריות משרד הבריאות, הגורמות לסחבת מיותרת עבור נהגים רבים.

כיום, כל נהג שצבר 72 נקודות חובה רישיונו נפסל לתקופה של תשעה חודשים והוא מוזמן לבדיקות רפואיות במרב"ד. כך גם נהגים שרשיונם נפסל אחרי שהורשעו בנהיגה בשכרות או בהשפעת סמים, וגם נהגים שרשיונם נפסל מסיבות רפואיות נשלחים לבדיקה במכון.

ההמתנה לבדיקה במרב"ד אורך זמן רב, כך שבמקרים רבים נדרשת מהנהג המתנה ארוכה לבדיקה לאחר שסיים את תקופת פסילת הרישיון.

בן זקן הנחה את אגף הרישוי לבחון דרכים לצמצום זמן ההמתנה למרב"ד. בין היתר תיבחן האפשרות לשנות את התקנה המחייבת נהגים שרישיונם נפסל עקב צבירת נקודות לעבור בדיקות רפואיות ,כתנאי לקבלת הרישיון בחזרה, כל עוד לא מדובר בבעיות רפואיות.

"הגעתי למשרד הרישוי בירושלים כדי לעמוד מקרוב על רמת השירות, ברוח החזון שהתוותה לנו שרת התחבורה", אמר בן זקן. "התרשמתי מחוויית השירות ומהאכפתיות, המקצועיות והסבלנות שהפגינו העובדים. לא פשוט לעבוד מול ציבור, צריך לבוא כל בוקר מחדש עם מוטיבציה ואנרגיה חיובית. בסופו של דבר משרד התחבורה הוא אחד מספקי השירות הגדולים במדינה, עם למעלה מארבעה וחצי מיליון לקוחות, וחובתנו לספק לכולם שירות יעיל, קשוב ואיכותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully