וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות פוינטר יוצא לראלי אסיה קרוס קאונטרי

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 8:34

בוץ, ג'ונגלים, נחלים, הרים ושבילי אדמה, זה רק חלק ממה שמצפה לצוות "פוינטר" לאורך 2,000 הק"מ של אסיה קרוס קאונטרי ראלי. זו השתתפות ראשונה של צוות ישראלי במירוץ המפרך

צוות ליוגב-פוינטר. אבירם פריג',
הצוללת הצהובה תופסת זמן אוויר/אבירם פריג'

אם ההקשר הראשון שעולה לכם בראש עם המילה "תאילנד" אלו חופים לבנים, קוקטיילים אקזוטיים, בטן גב ושווקי תיירים - אז הפעם תחשבו על משהו אחר לגמרי. יותר בכיוון של עשרות רכבי שטח שנאבקים באתגרי נהיגה, תקלות טכניות, מזג אוויר וקרקע. בשנה ה-19 לשותפות של צמד הספורטאים המוטוריים המעוטרים ביותר בישראל רז הימן והלל סגל, הם יוצאים למירוץ ראלי בן 2,000 ק"מ שיקח אותם מתאילד ללאוס. גם עם רזומה שכולל השתתפויות בראלי דקאר, דרך המשי, הבלקן ועוד, זו למעשה השתתפות ראשונה של הצוות במירוץ שמהווה חלק מאליפות אסיה של ה-FIA פדרציית המירוצים העולמית ויערך בין ה-13 ל-19 באוגוסט.

צוות ליוגב-פוינטר. רפי כהן,
רז הימן (משמאל) על הנהיגה, הלל סגל על הניווט/רפי כהן

זהו מירוץ ראלי, כלומר אתגר נהיגה מתמשך המשלב צורך בשיתוף פעולה בין ניווט מדויק ובין נהיגה ועבודת צוות מדויקת, נערך לא במסלול סגור, אלא בצורת רצף מקטעי נהיגה. מתחרים מארצות הברית, סין, יפן, ויאטנם, אוסטרליה, קמבודיה, הודו, אינדונזיה, ויאטנם ועוד, ייצאו מפטאיה תאילד ללאוס. כמו מירוצי ראלי-שטח אחרים, גם פה לצד קטגוריית רכבי השטח בה הם מתחרים ובה 43 צוותים יהיו גם 25 רוכבי אופנועים. הפעם, בניגוד למירוצים המדבריים של דיונות חול ושבילים מהירים הם יפגשו תוואי טרופי של ג'ונגלים, המון בוץ, מעברי נחלים ומעברי הרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
צוות ליוגב-פוינטר. אבירם פריג',
משדות העמק למטעים בתאילנד/אבירם פריג'

השניים, שחלוקת העבודה שלהם היא ניווט של הלל סגל ונהיגה של רז הימן, כבר סוחבים מסורת ארוכה של הישגים רבים במירוצי ראלי בינלאומיים. האחרונים והבולטים בהם היו מקום ראשון בבאחה רומניה 2022, מקום ראשון בקטגוריית "נשיונל" בראלי אבו דאבי, מנצחי "באחה 70" מירוץ ראלי בינלאומי ראשון שנערך בישראל ב-2019, אלופי ליגת "ראלי רייד" של מזרח אירופה בשנים 2017 ו-2018 ועשרות הישגים נוספים. הם מתחרים בקטגוריית T.1, זו המיועדת לרכבי שטח בעלי הנעה כפולה ובבנייה עצמית. את הצוות מלווה גם השנה ובפעם ה-19 חברת פוינטר מקבוצת PowerFleet לצד 3M וצמיגי טויו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully