וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבואנית מאזדה, ב.מ.וו ופורד מפסיקה לפרסם בערוץ 14

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 12:06

דלק מוטורס: "ערוץ 14 רק מעמיק את הקרקע בעם, והדברים הגיעו לשיא בקריאה לשחרור רוצח רבין שנענו במחיאות כפיים והודהדו בידי מגיש בכיר בערוץ. אנחנו לא חייבים לשתף פעולה עם התנהגות מקוממת זו"

מאזדה CX-90. קינן כהן
דלק מוטורס היא אחת המפרסמות הגדולות מבין יבואני הרכב/קינן כהן

אחרי שקבוצת שטראוס הודיעה על הפסקת הפרסום בערוץ 14, מצטרפת למהלך גם דלק מוטורס, יבואנית מאזדה, ב.מ.וו ופורד.

דלק מוטורס, כמו שאר יבואני הרכב, היא מפרסמת גדולה בטלוויזיה, ובאופן יחסי יותר מיבואנים אחרים. החברה נמצאת בשליטת איש העסקים גיל אגמון, ומושקעות בה גם אלטשולר שחם וקופות הגמל של מנורה. החברה מנוהלת בידי המנכ"ל שחר שמש.

ב.מ.וו iX3 בישראל. אתר יצרן
פרסומת לב.מ.וו. "רק לאחר שינוי מדיניות מהותי נשקול מחדש את החלטתנו"/אתר יצרן

יוגב ויס, מנהל התקשורת השיווקית בדלק מוטורס, כתב היום למיכאל אדרי, סמנכ"ל השיווק של הערוץ, ואלמוג בר יהושוע, מנהל הסחר, כי "בחודשים האחרונים החברה הישראלית נקרעת תחת מחלוקת עמוקה, שמציבה אותה באחד הצמתים הרגישים והמתוחים שידענו בהיסטוריה שלנו. בתקופה זו, על כולנו לעשות את כל אשר לאל ידינו על מנת לשכך את הלהבות, להדגיש את המאחד ולא את המפריד.

"לדאבוננו, ערוץ ,14 לא רק שאינו עושה כך, אלא רק מעמיק את הקרע ומרחיב את השסעים. לשיא הגיעו הדברים בקריאה לשחרור רוצח ראש הממשלה יצחק רבין, אשר נענתה במחיאות כפיים על -ידי הצופים והודהדה למחרת היום על- ידי מגיש בכיר בערוץ.

"אנחנו, ב'דלק מוטורס', מספקים שירות לכלל חלקי החברה הישראלית על כל גווניה. אנו מאמינים כי אנחנו, ועמיתינו העסקיים, לא חייבים לשתף פעולה ולממן התנהלות מקוממת זו. לפיכך, הוריתי על הפסקה מיידית של פרסום מותגי הקבוצה בערוץ 14".

ויס הוסיף כי "אני מקווה שמהלך זה יביא את קברניטי הערוץ ל ערוך בדק בית פנימי. רק לאחר שינוי מדיניות מהותי נשקול מחדש את החלטתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully