וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטכנולוגיה מוזלת: אופנוע עם רדאר ב-105 אלף שקל

אביעד אברהמי, פול גז

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 12:13

ימאהה משיקה את הטרייסר GT פלוס, גרסת תיור לאופנוע המוכר, שתהיה האופנוע הזול ביותר בארץ עם בקרת שיוט אדפטיבית ובלימת חירום אוטונומית. כן, גם באופנוע

ימאהה טרייסר GT פלוס. ימאהה,
טרייסר GT פלוס. ארגזי מטען, משקף גבוה ומתלים חצי אקטיביים/ימאהה

הטרייסר 900 של ימאהה הוצג כבר ב-2015 כגרסת הספורט-תיור על פלטפורמת ה-MT-09 הפופולרי בעל מנוע הטריפל הייחודי. מאז הוא עבר שני עדכונים משמעותיים, כשבדור השלישי ב-2021 הוא קיבל את מנוע משודרג שהנפח שלו גדל מ-857 ל-889 סמ"ק, וההספק טיפס ל-119 כ"ס.

לשנת 2023 הציגו בימאהה את הטרייסר GT פלוס, שהשיקה השבוע היבואנית מטרו מוטור בישראל. גרסת התיור של הטרייסר הכוללת אבזור רב כמו ארגזים ומזוודות, משקף גבוה ומושב נוח במיוחד. יש גם מערכת מתלים חשמלית חצי-אקטיבית, המתאימה את השיכוך למצב הרכיבה והפידבק מהאספלט.

ימאהה טרייסר GT פלוס. ימאהה,
בקרת שיוט אדפטיבית עד 160 קמ"ש/ימאהה

והעיקר: לראשונה באופנוע של ימאהה, מוטמעת בטרייסר 900 מערכת רדאר שמהווה בסיס לבקרת שיוט אדפטיבית, שכמו במכוניות משנה את מהירות האופנוע בהתאם למהירות התנועה מלפנים. במכוניות חדשות היא כבר כמעט סטנדרט ממשפחתיות ומעלה, ובשנים האחרונות מתחילה לזלוג גם לעולם הדו גלגלי.

בקרת השיוט ניתנת להתאמה בארבעה מצבים אשר קובעים את המרחק מהרכב שלפנים, והיא פעילה בטווח מהירויות שבין 30 ל-160 קמ"ש. בשני ההילוכים הראשונים המערכת אינה מגבירה מהירות בזמן פנייה, למשל, אך כן מגבירה מהירות בהדרגה בזמן שהאיתות דולק והרוכב מבצע עקיפה.

המערכת מופעלת דרך מסך TFT חדש בגודל 7 אינץ', המופעל דרך ג'ויסטיק חדש על הכידון. המסך מציע כמובן קישורית לסלולר דרך אפליקציה ייעודית של ימאהה, והוא כולל תוכנת ניווט. בנוסף, המערכת מבצעת בלימה אקטיבית כאשר היא מזהה סכנה מלפנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ימאהה טרייסר GT פלוס. רונן טופלברג,
עד היום כדי לקנות בארץ אופנוע עם רדאר היה צריך לשלם 150 אלף שקל ומעלה. כעת יורד רף משמעותית/רונן טופלברג

עד היום כדי לרכוש בארץ אופנוע עם הטכנולוגיה הזאת, שכבר מוצעת בכלים היקרים של דוקאטי, ב.מ.וו וק.ט.מ, הרוכבים היו צריכים לשלם מ-150 ועד יותר מ-200 אלף שקל. הטרייסר 900 GT פלוס יהיה זול משמעותית, במחיר של 105 אלף שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • ימאהה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully