וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה משמעותי ראשון ליצרנית מכ"מי הרכב ארבה רובוטיקס מתל אביב

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 21:26

קיבלה הזמנה בסך 12.6 מיליון דולר מספקים רכיבים ליצרניות רכב סיניות, לקראת התקנת המכ"ם שלה ברכבים מייצור סדרתי

מכ"ם הלינקס של ארבה רובוטיקס לרכב אוטונומי. ארבה רובוטיקס,
שבב המכ"ם של ארבה. טווח של יותר מ-200 ותמונה תלת ממדית שמסייעים למערכת הנהיגה האוטונומית/ארבה רובוטיקס

ארבה רובוטיקס מדווחת על חוזה בסך 12.6 מיליון דולר לאספקת ערכות שבבים, שירותי הנדסה ותמיכה טכנית מ- Weifuהסינית.

זהו החוזה המשמעותי הראשון של החברה הישראלית שבכל 2022 דיווחה על הכנסות בסך 3.5 מיליון דולר, ומהווה סימן שהיא מתקרבת לשילוב המכ"ם שלה במכוניות מייצור סדרתי. לפני כחודש דיווחה ארבה על קבלת השקעות בסך 23 מיליון דולר, שנועדו לתמוך בפעילותה עד שתתחיל לקבל הכנסות משמעותיות ממכירת שבב המכ"ם שלה.

ארבה, שנסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 229 מיליון דולר, פיתחה מכ"ם מתקדם, עם טווח של מעל 200 מטר, שמסוגל לייצר תמונת מציאות תלת ממדית. החברה העריכה בעבר כי רכב סיני ראשון מייצור סדרתי עם המכ"ם שלה ייכנס לייצור ב-2024, ורכב אירופי - ב-2026.

Weifu היא ספקית רכיבים, מה שמכונה בתעשיית הרכב Tier 1: חברה שדרכה רוכשים יצרני הרכב מערכות שונות למכוניות מיצרנים קטנים, והיא לוקחת אחריות על האספקה, המחויבויות המשפטיות ולעתים גם על הייצור. במקרה של ארבה וייפו מפתחת מכ"ם מתקדם על בסיס השבב של ארבה, מהסוג שנדרש עבור מכוניות בדרגת אוטונומיה גבוה, 3 ומעלה. מדובר כרגע על יכולות נהיגה עצמאיות בכביש מהיר, בהתאם למגבלות הרגולציה בכל מדינה, ובעתיד נהיגה אוטונומית לגמרי בדרגה 4 רכב אוטונומי שעדיין מצויד בהגה ודוושות ורכב בדרגה 5, רכב שיכול לנסוע רק באופן אוטונומי.

קובי מרנקו מנכ"ל ארבה רובוטיקס יצרנית מכ"ם מתקדם לרכב אוטונומי. ארבה רובוטיקס,
קובי מרנקו, מנכ"ל ארבה רובוטיקס/ארבה רובוטיקס

"אנו רואים ביקוש משמעותי לרדארים מתקדמים לרכב בשוק הסיני," מסר מנכ"ל Weifu Group שו יונפנג. "שיתוף הפעולה ההדוק שלנו עם ארבה מאפשר לנו להעניק ללקוחותינו את טכנולוגית הרדאר המתקדמת ביותר, ומאפשר ללקוחות אלה לעדכן ולשפר את מערכות הסיוע לנהג ואת פיתוחי רכב אוטונומי בדגש על בטיחות".

"סין היא אחד משווקי הרכב עם הצמיחה המהירה בעולם", מסר מנכ"ל ארבה קובי מרנקו. "ההזמנה המקדמית מוייפו ממחישה את תאוצת הפיתוח של שוק הרכב באזור, שהשחקניות המובילות בו מחפשות פתרונות רדאר ברזולוציה גבוהה שיספקו להן מיפוי מפורט בזמן אמת של סביבת הרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully