וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה שוקלת להשיק טנדר קטן וזול על בסיס הקורולה

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 7:52

הצלחת הפורד מאבריק הובילה את היצרנית היפנית לבחון השקת טנדר קטן וזול מהיילקס, על בסיס המשפחתית הפופולרית שלה. מתי נוכל לרכוש אותו ומה הסיכוי שיגיע לישראל?

הדמייה: טויוטה שוקולת לייצר טנדר על בסיס קורולה. AI ART Generator, מערכת וואלה
לפלטפורמת הקורולה יש כבר אופציה לנעה כפולה, ויחידות בנזין והיברידית/מערכת וואלה, AI ART Generator

טויוטה שוקלת לפתח טנדר קטן וזול מההיילקס המצליח. זאת בעקבות הביקוש הרב בארה"ב לפורד מאבריק, שפורד לא מצליחה לספק למרות הגדלת היקף הייצור. כך על פי דיווח באתר חדשות הרכב האמריקאי הנחשב אוטומוטיב ניוז.

המאבריק שהושק לפני שנתיים היה מימוש של רעיון ישן: טנדר על בסיס שלדת רכב משפחתי, מה שאמנם מקטין את כושר הנשיאה לעומת טנדר על בסיס שלדת סולם, כמו היילקס או איסוזו דימקס, אבל מפחית מאוד את המחיר ומשפר את התנהגות הכביש. טנדר סובארו היה כזה, אך נעלם משווקי המערב.

רוב הלקוחות של המאבריק לא החזיקו טנדר לפני כן, כך שהמכירות שלו לא באות על חשבון הטנדרים הקיימים והרווחיים של פורד. הם מחפשים רכב לפעילויות פנאי אמיתיות, להסיע אופניים ואופנועים לשטח, ציוד קמפינג ודיג, שטנדר אידאלי עבורם - אבל הדגמים הקיימים גדולים ויקרים מדי עבורם.

הדמייה: טויוטה שוקולת לייצר טנדר על בסיס קורולה. AI ART Generator, מערכת וואלה
הביקוש לטנדרים עולה עבור פעילויות פנאי, אבל התקציב של הלקוחות החדשים מוגבל/מערכת וואלה, AI ART Generator

מטעמים כלכליים שוקלת טויוטה לבסס על הטנדר החדש על בסיס הקורולה הבאה, ולייצר אותו במפעל שלה במיסיסיפי שבארה"ב, השוק הגדול בעולם לטנדרים. לפי הפרסום הטנדר קורולה, שסביר שיזכה גם לגרסה היברידית כמו הפורד מאבריק, עשוי להיות מושק ב-2027.

למרות שהאוטומוטיב ניוז מדגיש כי הפרויקט טרם אושר סופית, הרי שהפרסום מתחבר לדברים שאמר מוקדם יותר השנה בכיר בטויוטה דרום אפריקה, שוק גודל נוסף של טנדרים, לפיהם טויוטה עובדת על טנדר קטן וזול מהדגמים הקיימים.

כך או כך, בניגוד לטנדרים על בסיס שלדה אחודה שמיוצרים ונמכרים בדרום אמריקה, לטנדרולה תהיה תקינה אמריקאית, מה שיוכל לאפשר בבוא העת ייבוא שלו לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully