וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגואר משיקה את דגמי הבנזין האחרונים שלה

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 11:29

הקרוסאובר החשמלי של יגואר, ה-i PACE מתחיל להימכר לאחר מתיחת פנים ולצידו במופע פרידה גם ה-F PACE רגע לפני שהחברה הופכת לחשמלית לגמרי

יגואר ולנד רובר נערכות לאפס פליטות עד 2039/יגואר
יגואר i PACE. אתר יצרן
מראשוני הקרוסאוברים החשמליים היוקרתיים/אתר יצרן

כמו עם הצגת ה-i PACE שהיה מחלוצי החשמל יוקרה, גם כאשר זה מגיע למעבר להנעה כל-חשמלית, יגואר הולכת להקדים את יצרניות היוקרה האחרות. אבל עם היקף דגמים מצומצם כשלה והיצע שמכל מקום עומד בפני ריענון פלטפורמות יסודי, צריך להודות, המהלך שלה קל הרבה יותר מיצרניות המחזיקות 4-5 גרסאות לכל דגם ב-6-7 משפחות דגמים וקטגוריות שונות.

ועד השלמת המהלך כולו, שבמסגרתו היא גם נפרדת ממכונית הקופה המשגעת שלה ה-F TYPE, ואשר אחריו תהייה יגואר כאמור יצרנית חשמלית לגמרי כבר ב-2025, הבריטים מעבירים את הדגמים הקיימים שלה שורת ריענונים בעיצוב החוץ, באבזור, וחלקם גם בהיבטים הטכניים של המכונית.

יגואר i PACE. אתר יצרן
עם טווח משונמך ל-425 ק"מ, היא מראה עד כמה העולם הזה התקדם/אתר יצרן

ה-i PACE החשמלי לחלוטין שהוצג ב-2018 מקבל טיפול קוסמטי שהרכיבים הבולטים בו הם גריל אטום, פרטי צביעה שונים וטיפול ברמת האבזור של הרכב. מערכת ההנעה נותרה ללא שינוי, עם שני מנועים חשמליים בהספק משולב של 400 כ"ס ומומנט של 69.9 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 4.8 שניות והמהירות המירבית היא 200 קמ"ש. הוא תומך בטעינה מהירה של עד 100 קילוואט בעמדות DC ומארז סוללות 90 קוט"ש מביאות אותו ל-425 ק"מ מוצהרים. זה צמצום של הטווח מהנתון הקודם של 470 ק"מ ומעביר אותו מלהיות אחד מבעלי הטווח הארוך בקבוצה שלו לכזה שמציג טווח קצר משל מתחרים כמו ב.מ.וו iX3, ג'נסיס GV70 החשמלי, אודי Q8 e tron. דומה ללקסוס RZ וארוך במעט מזה של מרצדס EQC.

הוא כן שמר על מאפיין אחד, הוא יקר מהם. הדגם שיגיע ברמת גימור R-Dynamic SE יעלה 643.3 אלף שקל.

יגואר F PACE. אתר יצרן
יגואר F-PACE, שיפור לטווח החשמלי של גרסת הפלאג אין/אתר יצרן

אבל עוד לפני ההנעה החשמלית, תמשיך יגואר לשווק את גרסאות הפלאג אין והבנזין של הקרוסאוברים האחרים שלה. במקרה של ה-F-PACE מקבל הדגם עדכון מכאני קל למערכת ההנעה של גרסת הפלאג אין נטענת השקע. זו עדיין עושה שימוש בשילוב של מנוע 2.0 ליטרים, מנוע חשמלי וסוללת 17.1 קוט"ש.

ההספק נותר 404 כ"ס והמומנט עומד על 64 קג"מ (65.3 לפני העדכון), התאוצה ל-100 קמ"ש נותרה 5.3 שניות ל-100 קמ"ש ו-240 קמ"ש מירביים. הטווח החשמלי שופר מ-53 ל-65 ק"מ. במקביל ימשיך שיווק גרסת ה-2.0 ליטר בנזין 250 כ"ס.

עדכוני האבזור כוללים סביבת נהג חדשה עם מערכת ההפעלה Pivi Pro כולל תאימות לאנדרואיד ואפל אלחוטיים, גג פנורמי נפתח, ועוד.

המחירים מתחילים מ-468 אלף שקל לגרסת הכניסה עם מנוע הבנזין ועד 540.5 אלף שקל לפלאג אין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully