וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף טרופי: סיכום היום הראשון באסיה קרוס-קאנטרי ראלי

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 15:53

רז הימן והלל סגל מסכמים יום ראשון במירוץ אסיה קרוס-קאנטרי ראלי. 370 ק"מ של נהיגה מתוכם כ-200 ק"מ תחרותיים בתנאי מזג אוויר קשים ותאונה אחת ללא נפגעים לכוחותינו

תאונה באסיה קרוס-קאנטרי ראלי/צוות פוינטר

מירוץ האסיה קרוס-קאנטרי ראלי זינק אתמול לדרך, וצוות פוינטר הישראלי עם הלל סגל ורז הימן ב"צוללת הצהובה" נתקלים באתגרי הנהיגה הקשים של דרכי הג'ונגלים הסבוכות, הצפופות והקשות לניווט. וכאילו כל אלו לא מספיקים, תנאי מזג האוויר הופכים את השהייה ברכב המירוץ הלא ממוזג לקשים מנשוא, כאשר בחוץ 32 מעלות ו-80% לחות.

בסיכום היום הראשון מסיים הצוות במקום ה-18, זאת בעקבות מספר טעויות ניווט לאורך המקטע בן 370 הק"מ אותו נדרשו המתחרים לעבור ביום הראשון. מתוכם 206 ק"מ מוגדרים כמדודים בזמן ועליהם מקבלים הצוותים ניקוד.

רז הימן והלל סגל באסיה קרוס-קאנטרי ראלי. יח"צ,
מחליפים כיפים בערב הגאלה לפני הזינוק/יח"צ

אחד ההיבטים המאתגרים ביותר של המירוץ הזה, מעבר לתנועה בשבילים צרים מאוד שלדברי הצוות "מלטפים את הרכב משני צידיו" וכל זה בנהיגה מהירה מאוד תוך חלוקת קשב להוראות הניווט - הוא המפגשים הבעייתיים עם כלי רכב של מתחרים אחרים.

במקרה של היום הראשון הסיפור נגמר בתאונה חזיתית בין שני מתחרים שהתנגשו באחד המקטעים אותם נוהגים בשני הכיוונים. לא ברור מה הביא לתאונה שכן על פניו, התנועה בכל מקטע כזה הינה רק לכיוון אחד בכל רגע נתון.

הראלי כולו יכלול לא פחות מ-2,000 ק"מ שמתחילים בפטאיה תאילנד ומסתיימים בלאוס השכנה. בין המתחרים 43 צוותים בכלי רכב ועוד 25 רוכבי אופנוע מסין, ארה"ב, אוסטרליה, יפן, ויאטנם, טיוואן, תאילנד, קמבודיה, הודו ואינדונזיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רז הימן והלל סגל באסיה קרוס-קאנטרי ראלי. יח"צ,
הצגת כלי הרכב לפני הזינוק בתאילנד/יח"צ

למרות הרזומה רב השנים וההישגים שלהם הנפרשים על 19 שנות זוגיות, זו השתתפות ראשונה של "צוות פוינטר" בו מתחרים הלל סגל הנווט (74) ורז הימן (59) באסיה קרוס-קאנטרי ראלי שהינו חלק מסבב מירוצי התאחדות המירוצים העולמית ה-FIA. כמו במירוצים הבינלאומיים הקודמים שלהם כמו ראלי נשיונל אבו דאבי (מקום ראשון), באחה רומניה (מקום ראשון), ראלי טורקמניסטן (מקום שלישי) וגם פה עם הניצחון ב"באחה 70" בשנת 2019, השניים מתחרים גם פה בקטגוריית T.1, זו המיועדת לרכבי שטח בעלי הנעה כפולה ובבנייה עצמית. את הצוות מלווה גם השנה ובפעם ה-19 חברת פוינטר מקבוצת PowerFleet לצד 3M וצמיגי טויו.המירוץ עצמו יימשך עד ה-19 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully