וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוולוו סטיישן מתה, הוולוו ואן בדרך

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 21:28

וולוו שחררה טיזר ראשון לקראת השקת ה-ME90 הענק שלה, מוביל נוסעים חשמלי שלא יהיה אלא גרסה לזיקר 009 הסיני, שמייצרת בעלת הבית שלה, ג'ילי

וולוו EM90 טיזר מיני-ואן ראשון של היצרן השבדי שיתבסס על זיקר 009/וולוו

בזמן שמכירות דגמי הסטיישן של וולוו צוללות, ואפילו בשווקים משמעותיים כמו בריטניה הופסקה המכירה שלהם, היצרנית לא מוותרת על שוק רכבי הנוסעים הגדולים והמרווחים.

בטיזר ששחררה בימים האחרונים היא מאשרת את השמועות כי תשיק בקרוב, למעשה ב-12 בנובמבר, את המיני-ואן הראשון שלה. בעצם המיני-ואן הראשון שיישא את הסמל שלה בחזית. כי וולוו אמיתית הוא לא יהיה: מדובר למעשה בזיקר 001 מחטיבת היוקרה הצעירה של ג'ילי הסינית, בעלת הבית של וולוו. למעשה הוא יקבל יותר מסמל חדש: גם חלקן האחורי יעוצב מחדש, עם פנסים שונים וכיתוב Volvo גדול ומואר ביניהם.

זיקר 009. זיקר,
זיקר 009. רק הסמל מלפנים ועיצוב הדלת האחורית יהיו שונים/זיקר

הזיקר 009, שתפסנו בניסויים בארץ לא מזמן, לבדיקת מערכות הבטיחות האקטיבית שמספקת לו מובילאיי, הוא מוביל נוסעים גדל ממדים: 5.21 מטר אורך, 2.02 מטר רוחב ו-1.87 מטר גובה. בסיס גלגלים באורך של 3.2 מטר מבטיח שמקום לא יחסר לעד ששת נוסעיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
זיקר 009. אודי עציון, מערכת וואלה
כך נראה ה-009 כשתפסנו אותו בארץ, בעת בדיקת מערכות הבטיחות שלו שמספקת מובילאיי/מערכת וואלה, אודי עציון

עם סוללת 140 קילוואט-שעה ענקית הוא מסוגל לנסוע לטווח של 822 ק"מ לפי התקן הסיני המקבל, כ-625 ק"מ לפי התקן האירופי. הספק של 540 כ"ס מאפשר להאיץ את ה-2.8 טון שלו מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 4.5 שניות בלבד. יש גם גרסה מוזלת עם סוללת 116 קוט"ש.

זיקר 009. זיקר,
וכך נראה הזיקר מבפנים: דברים שלא תמצאו באיקאה שנגחאי/זיקר

בסין ואנים מפוארים זוכים להצלחה, באירופה פחות. למרות זאת לקסוס תשיק באירופה את ה-LM ההיברידי החדש ו-BYD את הדנזה D9 החשמלי. הוולוו-זיקר ישווק בוודאות בסין, אבל אולי יגיע בעקבות המתחרים גם לאירופה.

  • עוד באותו נושא:
  • וולוו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully