וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני באיירן קיבלו מכוניות חדשות. איזו בחר דניאל פרץ?

עודכן לאחרונה: 29.8.2023 / 18:13

קחו איזו מכונית שאתם רוצים, כל עוד היא חשמלית ומתוצרת אודי, קובעים חוזי השחקנים של אלופת גרמניה. בחודש הבא ימכרו לאוהדים את רכבי השחקנים מהעונה הקודמת

מסירת רכבי שחקני באיירן מינכם לעונת 23/24. אודי,
אירוע מסירת המכוניות. אפשר לבחור רק אודי, חשמלית ובצבע שחור/אודי

הקמפוס של באיירן מינכן ממוקם פחות מ-6 ק"מ ממטה ב.מ.וו בעיר. ועדיין, מאז 2002, אודי היא אחת מנותנות החסות של קבוצת הכדורגל של בירת בוואריה.

בשבוע שעבר הוזמנו שחקני באיירן למטה אודי באינגולשטאדט כדי לקבל את המכוניות שישמשו אותם בעונה הקרובה. לפי החוזה של אודי עם באיירן יכולים השחקנים לבחור כל מכונית של החברה, כל עוד היא חשמלית, כך שהם היו יכולים לבחור בין צמד הקרוסאוברים Q4 ו-Q8 לסדאן החשמלית GT.

שחקן באיירן מינכן עם אודי Q8 שקיבל מנותנת החסות לעונת 23/24. אודי,
הארי קין לקח אודי Q8/אודי

הדגם הפופולרי ביותר העונה במגרש החנייה של אלופת הבונדסליגה יהיה אודי e-tron GT RS
הספורטיבית. 12 משחקני ההרכב של הקבוצה בחרו בה, ביניהם הקשר תומאס מולר. החלוץ הארי קין בחר דווקא ב-Q8 המגודלת. והשוער דניאל פרץ, הרכש החדש מישראל? פרץ פספס את האירוע באינגולשטאדט, אבל נראה בימים האחרונים מסתובב גם כן עם GT משלו.

באודי ישמחו למכור לאוהדי הקבוצה את מכוניות העונה הקודמת שהחזיקו השחקנים. כולן יעברו חידוש ודיטיילינג, והרוכשים יקבלו תעודת מקוריות וחולצה חתומה מהבעלים הקודמים. גם בשנה שעברה הייתה ה-GT הרכב הנפוץ ותככב באירוע מכירת המכוניות המשומשות שיתקיים בחודש הבא במסגרת תערוכת המכוניות במינכן.

השחקנים אגב זכו לסיור במפעל אודי ולסיור במחלקת הפיתוח שלה, והצטלמו עם 30 מילדי העובדים במפעל, בני 6 עד 10, שנרשמו מראש לאירוע. בכל זאת, סדר חייב להיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully