וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים דוקאטי צמוד? הצטרפו למשטרה

עודכן לאחרונה: 30.8.2023 / 14:06

השר לבטחון פנים התגאה בתוספת תקציב למשטרה, אנחנו יודעים לאן היא הלכה. משטרת ישראל תצטייד בקרוב בדגמי אופנועים חדשים ונחשקים מתוצרת דוקאטי, אפריליה והוסקוורנה

אופנוע דוקאטי משטרת ישראל. באדיבות אתר פול גז, תמונות גולשים
אב הטיפוס של דוקאטי מולטיסטרדה V4/תמונות גולשים, באדיבות אתר פול גז

אחרי ימי ההארלי דיווידסון, מוטוגוצי, ההונדות 750, קוואסאקי, ב.מ.וו, KTM, ימאהה, סוזוקי ואפילו אופנועי זירו החשמליים. משטרת ישראל מצטיידת באופנועים חדשים לצי הרכוב שלה. הפעם אלו כמה מאופנועי האדוונצ'ר הנחשקים יותר בשוק המקומי.

בפרסום של אתר האופנועים "פול גז" נחשף לראשונה כי המשטרה תצייד את השוטרים הרכובים שלה משלל יחידות המשטרה בדגמי אופנועים חדשים. הכלים האלו יצורפו לחידות המיוחדות וליחידות התנועה של המשטרה ויהיו מתוצרת דוקאטי ואפריליה האיטלקיות והוסקוורנה השוודית-אוסטרית.

הדגמים המדוברים הם הדוקאטי דזרט X וההוסקוורנה נורדן 901, שאמורים להחליף את אופנועי הב.מ.וו F850GS ואפריליה טוארג 660 שיחליף בתורו את הסוזוקי וי-סטרום 650. אופנועני אגף התנועה של המשטרה יחליפו בהדרגה את אופנוע הב.מ.וו R1250GS באופנועי דוקאטי מולטיסטרדה V4.

אופנוע דוקאטי משטרת ישראל. באדיבות אתר פול גז, תמונות גולשים
האופנועים עוברים התאמה לייעוד החדש עם מערכות כריזה, איתות וזיווד/תמונות גולשים, באדיבות אתר פול גז

האופנועים השונים מותאמים לייעוד השימוש שלהם, כאשר בשני המקרים דרישות הבסיס זהות - אופנועי אדוונצ'ר עם יכולות שטח מסוימות שידעו להתמודד עם רכיבה אגרסיבית, ירידה ועליה ממדרכות, גיחות לשבילי עבר ודרכים לא סלולות, תנוחת רכיבה גבוהה והאתמה לרכיבה עם מורכב.

ההבדלים נעוצים בעיקר בהתאמה לסוג השימוש שלהם כאשר אופנועי הסיור עובדים בערים ובמרחבים צפופים יותר ואילו אופנועי משטרת התנועה הם הכלים הגדולים, הכבדים והמהירים יותר.

מבחינת המפרטים, מדובר בשלושה אופנועים שנמצאים בצמרת הקטגוריות שלהם וקצרו שבחים גם במבחני הדרכים שנערכו להם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
הוסקוורנה נורדן 901. רונן טופלברג,
הוסקוורנה נורדן 901, קטר מדברי/רונן טופלברג

לדוקאטי דזרט X מנוע 937 סמ"ק בהספק 110 כ"ס בתצורת V טווין, מקרות משיכה, אחיזה ורכיבה מתקדמות ומחירו עומד על 125,600 שקלים. ההוסקוורנה נורדן 901 נשען על ה-KTM 890 אדוונצ'ר עם מנוע בתצורת טווין מקביל 899 סמ"ק ו-105 כ"ס. גם הוא מצויד בבקרות הרכיבה המתקדמות ובקרת שיוט. המחיר: 105 אלף שקל.

המולטיסטרדה V4 הוא אופנוע הספורט אדוונצ'ר הבכיר של דוקאטי הוא אופנוע ותיק יחסית שהוצג ב-2020, עם 1,158 סמ"ק, 170 כ"ס שהופכים אותו לאחד האדוונצ'רים החזקים בשוק ובעל התנהגות כביש מצוינת בין השאר הודות לבקרות רכיבה מתקדמות. כאן המחיר ליחידה כבר עומד על 152 אלף שקל.

כמובן, כל המחירים לפני זיווד מיוחד והתאמות שנדרשות לכלים המשטרתיים. הצפי שלנו? עלייה בביקוש להתגייס ולהתנדב ליחידת האופנועים ומכרזים מרתקים מאוד בעוד כמה שנים כשיצאו מהשירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully