וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MG3 חוזרת ב-2024 כסופר מיני היברידית שתתחרה בטויוטה יאריס

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 10:34

הפתעה: למרות ההתמקדות של MG בחשמליות, ה-MG3 החדשה שתושק ב-2024 תהיה היברידית, כדי להבטיח תג מחיר זול יחסית. המטרה: טויוטה יאריס ההיברידית, שכמעט לא סבלה מתחרות עד כה. איורים ראשונים - בפנים

MG3 במבחן דרכים. ניר בן טובים
הסיבוב הקודם של הסינים בקטנות האירופיות לא היה מרשים/ניר בן טובים

כאשר יצרניות רכב אירופיות מבטלות (פורד עם הפיאסטה), או שמות סימן שאלה על הדור הבא של מכוניות הסופר מיני שלהן (פולקסווגן פולו/איביזה) - אתם יכולים לסמוך על הסינים שינסו להשתמש גם בפער הזה על מנת להיטיב את החדירה שלהם לאירופה.

אחרי נציגה ראשונה למכוניות חשמליות בקטגוריית החשמליות האצ'בק, MG הולכת הפעם לכיוון אחר. היצרנית שעובדת כעת על השלבים הסופיים של מכוניות הסופר מיני שלה ה-MG3, צפויה להציג אותה בשנה הבאה עם הנעה היברידית. היא תהפוך בכך לאחת הסיניות היחידות שמחזיקות היצע של דגמי בנזין, היברידיות, פלאג אין וחשמליות מלאות.

התחרות הישירה שלה, לא קשה לנחש - טויוטה יאריס, הסופר מיני ההיברידית היחידה הרלוונטית כיום בשוק, אחרי שהונדה ג'אז ההיברידית הפכה יקרה מדי וסובלת מבעיות אספקה קשות.

הדור הראשון של ה-MG3 הושק בסין ב-2011, ועדיין נמכר באירופה, כסופר מיני זולה. בישראל הוא נמכר בין 2014 ל-2017, עם תיבה ידנית בלבד, מה שהגביל מאוד את המכירות. לפי דיווחי משרד הרישוי כ-600 MG3 נעות כיום בכבישי הארץ.

MG3 הבאה צילומי פטנט שהוגשו לרשויות באירופה. MG, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
MG3 הבאה, מתוך איורים שהגישה MG בבקשת פטנט לרשויות באירופה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, MG
MG3 במבחן דרכים. ניר בן טובים
לא עוזבת את מנוע הבנזין בינתיים/ניר בן טובים

דגמי אב טיפוס שעושים בימים אלו נסיעות מבחן באירופה, נראים בתצורת 5 דלתות עם עיצוב שונה מהדגם הנוכחי לפנסים הקדמיים ויחידות התאורה האחוריות שעוברות למצב אופקי במקום שני פסי האורך בדגם המקורי. יכול להיות שהפנסים הקדמיים הצרים רומזים לחזית דומה לזו של ה-MG4 החשמלית, אם כי העיצוב הכללי נראה עגלגל יותר, כפי שבולט באיורים שצורפו לבקשת הפטנט שהגישה MG לרשויות באירופה, ובה ציינה כי היא עשויה לייצר את המכונית ביבשת.

אבל הבשורה העיקרית ב-MG3 לא תהיה במראה שלה, אלא במה שיש מתחת למכסה המנוע.
הצפי הוא לשימוש במנוע 1.5 ליטרים בנזין של היצרנית בשילוב מנוע חשמלי וההערכות מדברות על שימוש בסוללה גדולה יחסית במונחי היברידיות, בקיבולת של 2.1 קוט"ש. סופר מיני אחרות, כמו של קבוצת פולקסווגן, שומרות עדיין על מנועי בנזין בלבד, או לכל היותר יחידות היברידיות קלות, פחות חסכוניות, כמו בסוזוקי.

בניגוד למגמת החישמול ששטפה את המותג בשנים האחרונות, ה-MG3 צפויה להיות היברידית על מנת לשמור על תג מחיר נמוך, החל מכ-20 אלף יורו באירופה. כיום אין יצרניות שמציעות את השילוב של חשמלית, קטנה, בסכומים כאלו. ואלו שכן עושות זאת מתחליות במעל ל-30 אלף יורו. טויוטה יאריס היברידית בסיסית עולה באירופה 23 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully