וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור האמיתי מאחורי הפעלולן הרוסי המשוגע

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 3:54

נהג הלאדה ניבה הזה ניסה לקפוץ בין שני בניינים בני 4 קומות, אנחנו לא בטוחים אם הייתה חסרה לו תנופה, שכל בטוח חסר לו. והקטע המדהים, זו לא הפעם הראשונה

לאדה ניבה מנסה לקפוץ בין בניינים. צילום מסך, צילום מסך
קופץ, מתנגש, נופל ומתרסק/צילום מסך, צילום מסך

לפעמים אנחנו מסתכלים על תקלה או תאונה מסוימת ולא משנה כמה פעמים אנחנו חושבים על זה, נראה שזה לא היה רק משהו אחד שהשתבש, אלא היו דרושים כל כך הרבה דברים שייעשו לא טוב ולא נכון כדי להביא לתוצאה כל כך גרועה. והסצינה הזו, של קפיצה בין שני בניינים בני 4 קומות,אותה מבצע נהג פעלולים רוסי בשם יבגני צ'בוטרב נראית בדיוק כמו אחד המקרים האלו.

אגב, רגע לפני הסיפור מאחורי האירוע הזה, מפתיע לשמוע אבל (גם) מהסיפור הזה הוא יוצא בריא ושלם ואפילו בהליכה. ואנחנו כותבים "גם" כי זו לא פעם ראשונה שהוא מעורב בתאונת עבודה מהסוג הזה, גם לא השנייה, בספטמבר 2021 הוא שבר את עמוד השדרה בנחיתה לא טובה עם ב.מ.וו שביצע פעלול קפיצה איתה, באוגוסט 2022 נפצע בראשו כאשר ניסה לקפוץ מעל מכונית בזמן שהוא עומד על מכונית נוסעת.

אתם מכירים אותו כבר מהסרטון הזה...

במבט על "תיק העבודות" של הבחור שמופיע בערוץ היוטיוב שלו, נראה שהוא פחות בעניין של תכנון מדוקדק ויותר בכיוון של לסמוך על המזל. וזה כנראה היה המקרה של קפיצת הלאדה הזו. בסרטון שצולם ממספר זוויות הוא נראה תופס תאוצה במורד רמפה מאולתרת ועולה על אחת נוספת שאמורה הייתה לשגר אותו לגג של הבניין הסמוך.

בין אם הסיבה הייתה תנופה לא מספקת או מה שנראה כמו ירידה מהמסלול ברמפת הקפיצה (לרוב בפעלולים כאלו נעשה שימוש בפלטה ולא מסלולים - התוצאה הייתה זהה המכונית התחילה ליפול הרבה לפני הבניין הסמוך, מרסקת את הקורות הקדמיות והשמשה פנימה ואז צונחת 4 קומות, חרטום כלפי מטה.

לאחר התאונה פרסם צ'בוטרב כי הוא נפגע בכף הרגל וברגל עצמה וכי הוא טופל בבית החולים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

וככה זה נראה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully