וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחרות מתרחבת: אמישראגז משיקה רשת טעינה לחשמליות

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 12:27

חברת הגז הוותיקה תקים עשרות עמדות טעינה ציבוריות בשנתיים הקרובות, כולל בת"א, נתניה, דימונה ובערבה. כמה תעלה הטעינה?

עמדת טעינה מהירה ראשונה של אמישראגז אמישראגרין בהרצליה. אמישראגז,
מתחם הטעינה הראשון של אמישראגרין בשרון/אמישראגז

עוד גורם במשק נכנס לתחום טעינת הרכב החשמלי, בעקבות הזינוק במכירת המכוניות נטולות הפליטה מאגזוז, שתופסות כבר 17% משוק הרכב החדש.

כחלק מהמעבר להפוך לחברת אנרגיה תקים אמישראגז רשת טעינה ציבורית ארצית ותציע שדרוגי חניונים לטעינת חשמליות לבנייני מגורים, חניונים ושטחי מסחר. המהלך נעשה באמצעות חברת אמישראגרין פאוור AmisraGreen Power, חברת בת של אמישראגז. את מיקומי עמדות הטעינה והפעלתן ניתן יהיה לאתר ולבצע דרך אפליקציית אמישראגרין.

לאמישראגז יש גם רישיון לאספקת חשמל, והיא תציע ללקוחות באנדלים של אספקת גז, חשמל וטעינה בדרכים. בניינים שיסבו את החניון שלהם לטעינה חשמלית דרך אמישראגז יוכלו לקבל הנחה בחשבון החשמל והגז.

עינת רום מנכלית אמישראגז: "כחברת הגז הישראלית הראשונה שנוסדה לפני 74 שנה, אנחנו שמחים להרחיב את סל השירותים שלנו ולספק לצרכנים מגוון שירותי אנרגיה. בהמשך לכניסתנו לתחום האנרגיה הירוקה ולתחום אספקת החשמל אנחנו נכנסים לראשונה גם לשוק טעינת הרכבים החשמליים כדי לספק את כל שירותי האנרגיה לבית ולעסק".

מתחם טעינה ראשון הופעל בימים האחרונים בשרון, וכולל שתי פיות טעינת DC מהירה 120 קילוואט ושתיים של טעינת AC איטית 22 קילוואט. מחיר החשמל: 1.4 שקל לקוט"ש בטעינה איטית ו-2.4 שקל לקוט"ש בטעינה מהירה.

שניר ניב, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של אמישראגז, אמר לוואלה כי בשנתיים הקרובות מתכננת החברה להקים עשרות עמדות טעינה ציבוריות, בין השאר בנתניה, תל אביב, דימונה ובערבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully