וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוקץ הלמבורגיני: העלימו 2.5 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 15:57

צוות הגנבים, ההתגנבות מתחת לשער, טשטוש המצלמות, ההעמסה וההסתלקות. חוליית הגנבים הזו הלכה על הביוקר וסליקה למבורגיני ב-2.5 מיליון שקל. אבל על השאלות החשובות אין תשובה

גניבת למבורגיני/דוברות משטרת ישראל

השעה היא 23:41 בחניות תת קרקעי בראשון לציון, חוליה של שלושה גנבי רכב מצליחה להרים את שער הסורגים ולהתגנב תחתיו, כנראה באמצעות השחרור הידני של מנגנון ההרמה. אחד מהם ניגש מיד למצלמת האבטחה ומרסס את העדשה. ההתחלה הזו היא רק חוליה ראשונה בפעילות של צוות גנבים שלא רק נראה מיומן מאוד, אלא גם כזה שעשה שיעורי בית כמו שצריך לפני הפריצה הזו.

כי כאשר מושא הגניבה היא לא פחות מלמבורגיני הוראקן EVO מהבודדות שיש בישראל, אתם לא בדיוק מציצים שאין אף אחד בסביבה ופורצים פנימה עם קולב מתכת. ואכן, תוך זמן קצר צוות הגנבים מסתלק מהמקום, הלמבורגיני בשווי כ-2 מיליון שקל מועמסת על הנגרר, לא לפני שאמצעי המעקב אחריה נוטרלו, מכוסה היטב והרכב מועלם.

למבורגיני הוראקן EVO. אתר יצרן
הוראקן EVO מהגרסאות המחודדות ביותר של מכונית הספורט האקזוטית/אתר יצרן

אתמול פרסמה המשטרה כי לאחר חקירה בת חודש בה "החוקרים ניהלו מגוון פעולות חקירה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים" אותר חשוד, תושב בת ים בשנות השלושים לחייו שיחד עם מעצרו נתפס בביתו סכום מזומן של מעל לחצי מיליון שקלים.

המשטרה מגדירה את האירוע כ"גניבת רכב" שזהו אכן הכינוי הרשמי למה שקרה שם, אם כי במקרים כמו גניבה של מכוניות מסוג זה, המציאות אינה זו שמתרחשת כאשר אתם מתעוררים לגלות שהלנד קרוזר או הקיה שלכם ואתם כבר לא תראו אחד את השני והם הופכים לערימת חלקי חילוף במשחטת הרכב הקרובה. לרוב במקרים כאלו, הגניבה היא יותר במודל של "חטיפה" בה נדרש הבעלים לשלם כופר תמורת החזרת הרכב. אפשרות אחרת עשויה להיות מצב של "חילוט" עצמאי של המכונית על ידי בעלי החוב (האיש או הגורמים לו חייבים כסף) כאמצעי לחץ לתשלום. אפשרות שלישית היא הברחה של המכונית לשטחי הרשות. לפני כשבע שנים נגנבה מהישוב שהם מכונית מסוג פרארי קליפורניה בה הותקן רכיב איתור ובאמצעותו אותרה המכונית שכבר הייתה בדרך לרמאללה.

במקרה של הלמבורגיני הזו, הרכיב המעניין ביותר בכל הסיפור - היכן המכונית - עדיין לא הושלם ומקום המצאה של המכונית עדיין לא ברור.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
למבורגיני הוראקן EVO. אתר יצרן
כל היודע דבר על מקום הימצאה.../אתר יצרן

ההורקאן EVO הוצגה ב-2019 כמתיחת פנים לדגם הוותיק של היצרנית, בלב המכונית מנוע V10 בנפח 5.2 ליטרים, אטמוספרי שמפיק 640 כ"ס, שעוברים לכל הגלגלים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמד בת 7 יחסי העברה. העסק מזדרז להאיץ ל-100 ב-3.3 שניות ועד 326 קמ"ש מירביים.

בשנת 2020 הצטרפה להיצע גרסת הנעה אחורית של המכונית. שאליה בלמבורגיני התייחסו כ"למבורגיני לנהג האמיתי" בשל הצורך בידיים זריזות ויכולת לשלוט בהנעה האחורית שלה. ההספק אמנם הופחת ל"רק" 610 כ"ס, גם פה תיבת הילוכים בת 7 יחסי העברה, התאוצהגם היא מתונה מעט יותר - 3.5 שניות ל-100 ו-324 קמ"ש מירביים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully