וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן גולדנברג, טכנאי בטסלה ישראל, נרצח בפסטיבל נובה

עודכן לאחרונה: 16.10.2023 / 16:26

ניצן (28) הספיק לעדכן את סבו שהוא תקוע בפקק ביציאה מהפסטיבל, ואז נותק הקשר עימו ועם הידידה שנסעה עימו. בצה"ל שירת בדובדבן כלוחם טכני

ניצן גולדנברג נהרג בפסטיבל נובה טכנאי בטסלה ישראל. מהאלבום המשפחתי, באדיבות המשפחה
ניצן גולדנברג ז"ל/באדיבות המשפחה, מהאלבום המשפחתי

ב-8:15 בשבת שעברה עוד הספיק ניצן גולדנברג ז"ל לעדכן את סבו שעמד איתו בקשר באותו בוקר שחור, שהוא והידידה שנסעה עימו תקועים בפקק ביציאה מפסטיבל נובה. מאז נותק איתם הקשר.

ניצן (28) התגורר בשנים האחרונות בפתח תקווה, סמוך למטה ומרכז השירות הראשי של טסלה ישראל שם עבד. הוא סיים את לימודיו בנעורים כהנדסאי רכב בהצטיינות, ונסע עם משלחת תלמידים מכל הארץ לגרמניה לקורס מאבחן תקלות ברכב .

ניצן גולדנברג נרצח בפסטיבל נובה. מהאלבום המשפחתי, באדיבות המשפחה
ניצן גולדנברג בעבודה/באדיבות המשפחה, מהאלבום המשפחתי

בצה"ל שירת בדובדבן בסדיר ובמילואים יצא עם הצוותים שפעלו ביהודה ושומרון ברכבי החילוץ כלוחם טכני. מפקדו סיפר שכמעט כל לילה יצא לפעילות והוא היה הראשון שאליו התקשר לצאת לצו 8.

בסיום שירותו הצבאי התקבל לעבודת חלומותיו לעבוד בטסלה ישראל. בעבודה זו הרגיש שהוא מגשים את עצמו, לדברי חבריו ומנכ"ל טסלה בישראל היה מוכשר מאוד ובדרך להתקדמות מקצועית.

"ניצן היה נשמה טהורה, חבר צוות מהמעלה הראשונה שאהב מעומק ליבו כל אדם. אובדן קשה וכואב", כתב עליו פז גנטובסקי, מנכ"ל טסלה ישראל, לעובדי החברה.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
פגז טנק עם שמו של ניצן גולדנברג ז"ל שנהרג בפסטיבל נובה. מהאלבום המשפחתי, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אחד מחבריו של ניצן כבר רשם את שמו על פגז, בדרך לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, מהאלבום המשפחתי

ניצן הותיר אחריו את הוריו, יסכה וירון, את אחיו הבכור הדר (35) ואת אחותו הקטנה צוף (25). הוא הובא למנוחות בבית העלמין בשיכון ותיקים בנתניה.

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully