וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחת אש: קבוצת שלמה החזירה למפוני כפר עזה רכבים שנותרו מאחור

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 13:15

בליווי צה"ל ותחת אש מרגמות הוצאו שבע מוביליות 35 מכוניות שנותרו ביישוב לאחר מתקפת החמאס ויאפשרו כעת למפונים חופש תנועה

קבוצת שלמה פינתה 35 מכוניות של תושבי כפר עזה. קבוצת שלמה,
המוביליות העמוסות יוצאות מכפר עזה/קבוצת שלמה

אם הממשלה הייתה מתפקדת היינו רואים מבצעים כאלה בניהול משרד התחבורה והמשטרה. אבל במצב הנוכחי חברות פרטיות ממשיכות לבצע בהתנדבות פעולות שהמדינה הייתה צריכה לעשות.

צוות של קבוצת שלמה פינה לפנות בוקר מכפר עזה 35 מכוניות פרטיות של תושבים שפונו מהיישוב שהותקף בידי החמאס בפתיחת המלחמה. התושבים שוהים בקיבוץ שפיים, אבל ללא מכוניותיהם התקשו להתחיל בשיקום חייהם ובתיהם, וביקור שכנים וחברים מיישובים אחרים שמאושפזים בבתי החולים.

בעקבות פנייה מהחמ"ל האזרחי יצא צוות של עובדים שהתנדבו למשימה בשיירה של שבע מוביליות (משאיות להובלת מכוניות), רכבי סיוע, צוות מכונאים וצוות חילוץ ונהגים. האזור מוגדר עדיין כשטח צבאי סגור, בשל סכנת חדירות והתקפות פצצות מרגמה מעזה, והשיירה זכתה לליווי של צה"ל.

קבוצת שלמה פינתה 35 מכוניות של תושבי כפר עזה. קבוצת שלמה,
המבצע זכה לליווי צמוד של כוחות צה"ל בגזרה/קבוצת שלמה

אילון הרוש מנכ"ל חטיבת השירות בקבוצת שלמה, מסר כי "התושבים הועברו על ידי המדינה ולמעשה נלקחה מהם יכולת ההתניידות. ברגע שקיבלנו את הפנייה לא יכלנו להישאר אדישים, מייד הוצאנו משלחת חילוץ לדרום. הדרך הייתה לא פשוטה, המראות הפכו למזעזעים יותר ויותר ככל שהתקרבנו לאזור העוטף. ברגע שאתה שם אתה מבין את גודל האסון שאירע, לצד ההבנה גם תחושת השליחות מתחדדת. במהלך העמסת הרכבים החלו לפעול אזעקות צבא אדום ומעל הצוות עפו פצמ"רים שליוו אותנו עד היציאה מהעוטף".

מתחילת המבצע הקימה קבוצת שלמה "יחידת ניוד" הכוללת מספר רב של עובדי חברה עם כלי רכב צמודים בכללם: משאיות, מיני ואנים וכלי רכב פרטיים המסייעים בהעברת ציוד רפואי וטקטי ללוחמים והסעות ברחבי הארץ ממטולה ועד אילת. יחידת הניוד הזו אחראית על העברת מאות שכפ"צים קרמים ישירות מנתב"ג לחיילים בדרום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קבוצת שלמה פינתה 35 מכוניות של תושבי כפר עזה. קבוצת שלמה,
תושבי כפר עזה מקבלים את המכוניות/קבוצת שלמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully