וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שמירי רגב העלתה את הסרטון, תחנת הריענון לחיילים סגורה

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 15:14

שרת התחבורה התגאתה בתחילת השבוע בתחנות ריענון לכוחות הביטחון שהקים משרדה בכביש 6. אבל אתמול ב-16:00 כבר לא היה שם אף אחד. משרד התחבורה: פותחים לפי הביקוש

מירי רגב בתחנת ריענון לכוחות הביטחון שהקים משרד התחבורה בכביש 6 מלחמת עזה חרבות ברזל/משרד התחבורה

סיוע אמיתי לכוחות הביטחון, או סרטון יחסי ציבור לשרת התחבורה מירי רגב?

ביום ראשון התגאתה שרת התחבורה בכך שמשרדה הקים שתי תחנות ריענון בכביש 6 לחיילים ולאנשי כוחות הביטחון. לפי הסרטון מציעות התחנות מאפים וקפה ללא תשלום.

מדובר בשירות שחנויות הנוחות בתחנות הדלק מעניקות ממילא בתשלום מופחת ללובשי מדים גם בימים אלה, וגם בכביש 6 וכבישים מרכזיים נוספים בדרום. להערכת גורמים בתחום הפעלת עגלת קפה כמו שנראית בסרטון לכ-1,000 איש עולה כ-15 אלף שקל ליום.

אולם כבר אתמול התפלאו חיילי מילואים שעברו בכביש סמוך לשעה 16:00 לראות את התחנות עומדות ריקות מאדם, למרות שמדובר בשעה של תנועה ערה, גם של אנשי כוחות הביטחון.

תחנת ריענון לכוחות הביטחון שהקים משרד התחבורה בכביש 6 סגורה יום לאחר שמירי רגב התגאתה בהפעלתה. ללא קרדיט, תמונות גולשים
תחנת הריענון הסגורה אתמול/תמונות גולשים, ללא קרדיט

יש לציין שרגב זכתה לביקורת ציבורית רבה על ההפעלה המאוחרת של התחבורה הציבורית בשבת ה-7 באוקטובר, שהקשתה על חיילי מילואים נטולי רכב, שהוזעקו לבסיסם לסכל את מתקפת החמאס להגיע אליהם. גם לאחר שהתברר שמדובר בפתיחת מלחמה, הפעיל משרד התחבורה את רכבת ישראל המושבתת משיקולים פוליטיים בסופי שבוע, רק מהשעה 17:00 אחר הצהרים, יותר מ-12 שעות לאחר תחילת המתקפה.

ממשרד התחבורה נמסר בתגובה: "חברת נתיבי ישראל, הפועלת תחת משרד התחבורה, הציבה בימים אלה תחנות רענון המשרתות, בין היתר, את חיילי צה"ל, לצידי הכבישים שבאחריות החברה. את מימון המיזם ביצעה חברת נתיבי ישראל מתוך תקציב שהוקצה לטובת ההשתלמת השנתית של החברה. שעות הפעילות הן לאורך היום ובהתאמה לביקושים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully