וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרומת ענק: מי העניק 120 מיצובישי ספייס סטאר לקיבוצי העוטף?

עודכן לאחרונה: 26.10.2023 / 14:39

ד"ר שמואל חרל"פ יעניק את המכוניות כתרומה אישית, שלא דרך היבואנית כלמוביל שבשליטתו, לארבעת קיבוצי העוטף - בארי, כפר עזה, ניר עוז ונחל עוז

מיצובישי אטראז' וספייס סטאר. יצרן, אתר יצרן
מיצובישי ספייס סטאר. ותיקה אך חסכונית/אתר יצרן, יצרן

אחת התרומות האזרחיות הגדולות במלחמה: איש העסקים ד"ר שמואל חרל"פ ורעייתו ענת יעניקו 120 מכוניות מיצובישי ספייס סטאר לארבע מקיבוצי עוטף עזה שנפגעו במתקפת החמאס.

חרל"פ הוא יו"ר ובעל השליטה ביבואנית מיצובישי כלמוביל, אולם התרומה תתבצע במימונם האישי של בני הזוג, ולא באמצעות החברה. מדובר על תרומה בשווי מוערך של כ-10 מיליון שקל. כלמוביל מייבאת גם את מכוניות יונדאי, מרצדס, ג'נסיס ו-ORA.

המכוניות יוענקו לקיבוצים בארי, כפר עזה, ניר עוז ונחל עוז. הi יירשמו על שם הקיבוצים עצמם, וישמשו את חבריהם כרכבים שיתופיים. תושביהם איבדו עשרות מכוניות במתקפה. המסירה צפויה כבר בשבוע הבא.

הספייס סטאר היא מכונית ותיקה אמנם, אבל חסכונית מאוד, מה שיסייע בשנים הקרובות לתושבי ארבעת הקיבוצים שצפויים לנהוג קילומטרים רבים בין מקומות המגורים הזמניים, אל מקומות העבודה שלהם ובתיהם שייבנו מחדש.

רמת הגימור הנפוצה של הספייס סטאר כוללת מסך 9 אינץ', צימוד אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, דיבורית בלוטות' ומצלמת רוורס. מתחילת השנה עלו לכבישי ישראל כ-1,900 דגמי ספייס סטאר, לפני התרומה.

חרל"פ, שייסד את כלמוביל, היה אחד המשקיעים הראשונים במובילאיי. כאשר נמכרה החברה לאינטל הוא החזיק במניות שלה בשווי של כמיליארד דולר. הונו הוערך בדירוג 500 העשירים בישראל של המארקר בכ-2.4 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully