וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה פעלה נגד רוכבים ערבים ישראלים שהטילו אימה במלחמה

עודכן לאחרונה: 27.10.2023 / 18:16

כ-20 רוכבים בזמן המלחמה שהשתמשו באופנועים עם מערכות פליטה משופרות כדי לדמות בקרבת ישובים יהודיים רעשי יריות נעצרו לבדיקה. האופנועים שלהם הורדו מהכביש

משטרת ישראל פעלה נגד רוכבים ערבים ישראלים שהטרידו ישובים יהודיים ברכיבה רועשת על רקע המלחמה. משטרת ישראל, דוברות משטרת ישראל
חלק מהאופנועים שהוחרמו/דוברות משטרת ישראל, משטרת ישראל

לאחר גל תלונות מיישובים יהודיים בצפון ובשרון פעלו אמש כוחות משטרה בשני האזורים נגד התופעה שהתגברה מאז תחילת המלחמה: רוכבים ערבים-ישראלים שרוכבים על אופנועי ספורט שמערכת הפליטה שלהם הוחלפה, ובמסגרת העלאת ההספק מייצרים מה שיכול להידמות בעיקר בתקופות מתוחות כרעשי ירייה.

חבורות של אופנוענים כאלה נצפו נוסעות הלוך ושוב בקרבת קיבוצים וישובים בצפון ובשרון, במטרה להטיל אימה על תושביהם. תלונות דומות הגיעו גם משכונות בקו התפר בירושלים.

משטרת ישראל פעלה נגד רוכבים ערבים ישראלים שהטרידו ישובים יהודיים ברכיבה רועשת על רקע המלחמה. משטרת ישראל, דוברות משטרת ישראל
המחסום המשטרתי/דוברות משטרת ישראל, משטרת ישראל

אמש נערכו כוחות גדולים של המחוז הצפוני יחד עם משטרת התנועה הארצית (צפון). עם קבלת דיווח על כניסתם של הרוכבים לכביש 70 בוצעה חסימה של ציר התנועה ובכך נעצרו במקום 16 אופנועים. הכלים עוכבו לבדיקת בוחני רכב שם מצאו הבוחנים לפי הודעת המשטרה כי "נעשה באופנועים שינוי מכני שיצר רעש דמוי ירי בעת האצת האופנוע". בסיום הבדיקה הורדו מהכביש 16 אופנועים ודוחות אכיפה נרשמו כנגד הנהגים.

רוכב אחד שניסה להתחמק מהמחסום המשטרתי, עלה על נתיב הנסיעה הנגדי תוך סיכון ציבור הנהגים שנסעו בכביש, נעצר ויובא בפני בית המשפט בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בעבירה של סיכון משתמשי דרך.

פעילות דומה בוצעה גם בשרון, בשיתוף משטרת התנועה הארצית ושוטרי מרחב שרון, בכבישים 582, 581, 5803. בפעילות נצפו מספר אופנועים משתוללים, חלקם נתפסו ונרשמו 6 דוחות. כלי אחד הושבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully