וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב תפעיל בשבת תחבורה ציבורית לאזרחים, רק לא רוצה שתדעו

עודכן לאחרונה: 3.11.2023 / 14:51

ללא פרסום שינה משרד התחבורה את אופן הפעלת התחבורה הציבורית בסוף השבוע: נסיעות מצומצמות בתשלום, שיבוצעו בידי חברות האוטובוסים הרגילות, ולא רק לכוחות הביטחון

שרת התחבורה מירי רגב, הרכבת הקלה. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
משרד התחבורה בחר שלא ליידע השבוע את הציבור על הפעלת התחחבורה הציבורית בשבת/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

גם בסוף השבוע הקרוב יפעיל משרד התחבורה קווי תח"צ במתכונת חירום. אולם בניגוד לשבועיים האחרונים שבהם בוצעו הנסיעות באמצעות אגד היסעים, השבוע הן יבוצעו בידי חברות האוטובוסים הרגילות, שיפעילו מספר מצומצם של קווים במסלולים מוכרים, בשישי ובשבת. זאת ועוד: הפעם הנסיעות לא סגורות רק לכוחות הביטחון, אלא פתוחות גם לאזרחים. בנוסף הן כבר לא יהיו חינמיות, אלא יבוצעו בתשלום.

באופן יוצא דופן נמנע משרד התחבורה, שמקפיד מאז פרוץ המלחמה להוציא הודעות דוברות על סיורים ופגישות של השרה מירי רגב ומנכ"ל המשרד משה בן זקן, מלדווח לציבור על השירות החשוב שיוצע בסוף השבוע. אולי בניסיון להפחית את כמות הנוסעים, כדי שיוכל לטעון שהניסוי להפעיל תחבורה ציבורית בשבת נכשל מחוסר ביקוש.

איך זה יעבוד? לפי עמותת תחבורה בדרך שלנו שאספה את הנתונים, הרכבות יפעלו במתווה דומה לשבועות האחרונים: קו בודד מנהריה לבאר שבע מרכז, עם עצירה בחיפה-מרכזית המפרץ, נתניה, תל אביב סבידור מרכז ונתב"ג, שיפעל מ-17:00 ביום שישי ועד 20:00 בערך ביום שבת. אולם בניגוד לסוף השבוע שעבר התדירות תעמוד על רכבת אחת לארבע שעות במקום אחת לשעתיים.

בדרום:

קו 180 של מטרופולין מעיר הבה"דים לתחנה מרכזית באר שבע יפעל בתדירות של אחת לשעתיים בשישי עד 21:00 ובשבת מ-7:00 מעיר הבה"דים ומ-8:30 מבאר שבע.

קו 470 של אגד מתחנה מרכזית בבאר שבע לתחנה מרכזית בירושלים בכל שלוש שעות, ובשבת מ-8:00.

במרכז:

קו 480 של אגד מתחנה מרכזית בירושלים תוך שינוי מסלול וכניסה אל מרכז עזריאלי (השלום) בתל אביב ולא לסבידור. האוטובוסים לבירה יצאו גם הם מעזריאלי. תדירות: אחת לשלוש שעות, בשבת מ-8:00 מירושלים ומ-7:00 מתל אביב.

קו 960 של אגד מתחנה מרכזית בירושלים לקניון לב המפרץ בחיפה, אחת לשעתיים-שעתיים וחצי. בשבת יתחילו הקווי בשני הכיוונים מ-8:00.

קו 274 של אגד, תל אביב-ראשון לציון-רחובות, כל שעתיים. בשבת מ-8:00.

קו 280 של אפיקים, מתל אביב לאשדוד, כל שעתיים. בשבת מ-8:00 מתל אביב ומ-6:00 מאשדוד. באשדוד יצאו הנסיעות מרציף המוניות המקביל לתחנה.

קו 258 של קווים, תל אביב סבידור-צריפין-רמלה-פיקוד העורף, כל שעתיים. בשבת מ-8:00 מת"א ומ-7:00 בפיקוד העורף ברמלה.

קו 62 של דן, מתל אביב לבית החולים תל השומר ברמת גן. אחת לשעתיים, בשבת מ-8:00 מתל השומר ומ-9:00 מתל אביב.

קו 51 של דן, תל אביב-שלישות רמת גן-פתח תקוה, כל שעתיים. בשבת מ-9:00 מת"א ומ-8:00 מפ"ת (אורלוב).

קו 532 של מטרופולין מתל אביב לגלילות, אחת לשעתיים. בשבת מ-8:00 בשני הכיוונים.

קו 705 של קווים מנתניה לחדרה, אחת לשעתיים. בשבת מ-8:00 מנתניה ומ-7:00 מחדרה.
.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בצפון:

קו 500 של אגד, חיפה-כרמיאל- קריית שמונה, אחת לשעתיים. בשבת יתחילו הקו משני הכיוונים מ-7:00.

קו 840 של אגד, תל אביב-עפולה-טבריה-קריית שמונה, כל שעתיים וחצי. בשבת מ-8:00 בשני הכיוונים. תחנה ראשונה במסגר/לה גרדייה בת"א, בעפולה עצירה בשפרינצק, בטבריה עצירה בירדן בלי כניסה לתחנות המרכזיות.

בתחבורה בדרך שלנו מזכירים כי ייתכנו שינויים בזמן האמת, לכן ממליצים לתכנן מסלול באמצעות האפליקציות אוטובוס קרוב או איפהבוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully