וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגעגעתם? רנו טווינגו חוזרת ב-2026 כחשמלית זולה

עודכן לאחרונה: 16.11.2023 / 19:23

הרנו הקטנה מצטרפת לגל החדש של החשמליות האירופיות כמו סיטרואן e-C3, פולקסווגן ID.1 ופיאט פנדה החדשות, שיילחמו בהסתערות הסינית באמצעות תג מחיר אטרקטיבי

רנו טווינגו חשמלית חדשה. רנו,
טווינגו 2026. העיצוב מאזכר את הדור הראשון והמוצלח/רנו

אירופה נלחמת: אחרי סיטרואן e-C3 שאמורה להציע משנה הבאה מחיר שובר שוק לסופר מיני חשמלית, מכריזה רנו על שובה של הטווינגו הקטנה כחשמלית זולה במיוחד.

הרנו הקטנה, שהייתה מהפכנית בדור הראשון מ-1993 במרווח הפנימי שהציע בזכות מבנה המונובוקס, סתמית בדור השני מ-2007, ומיני ייחודית עם מנוע והנעה אחורית בדור השלישי מ-2014, תהפוך מ-2026 למיני חשמלית מוזלת.

רנו טווינגו חשמלית חדשה. רנו,
צריכת חשמל נמוכה במיוחד של 10 קוט"ש ל-100 ק"מ תאפשר שימוש בסוללה קטנה וזולה/רנו

פרטים ראשונים אודותיה נחשפו אתמול באירוע ההשקה הפיננסי של חטיבת החשמליות של רנו, אמפרה, לקראת הנפקתה בהמשך. כיום מציעה רנו באירופה את החשמלית הזולה בשוק, מכונית המיני ג'יפון דאצ'יה ספרינג שמיוצרת בסין, עם טווח וביצועים מוגבלים יחסית.

לוקה דה מאיו, מנכ"ל רנו, טען כי הטווינגו החדשה תהיה "כדור הכסף לניידות חשמלית נגישה כלכלית". לדבריו המכונית תהיה עירונית קטנה ללא פשרות, שתציע צריכת חשמל נמוכה במיוחד של 10 קוט"ש ל-100 ק"מ, מה שיאפשר שימוש בסוללה קטנה יחסית ולא יקרה. הוא לא סיפק עוד פרטים, אך האיורים שהציגה רנו הייתה של רכב עם 5 דלתות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הטווינגו 4.0 תיבנה על הפלטפורמה שתשרת את רנו 4 ו-5 וניסאן מיקרה החשמליות החדשות, בגרסה מקוצרת ומוזלת. דה מאיו אמר כי התכנון יתבצע באירופה, אך לא התחייב שהיא גם תיוצר ביבשת. בניגוד למכוניות חדשות רבות אין הבטחה לרמה גבוהה של נסיעה אוטונומית, אלא בדרגה 2 פלוס בלבד, דומה לרוב המכוניות החדשות שנמכרות כיום.

לדברי מנכ"ל רנו, הדור הבא והחשמלי של מגאן וסניק שיושק ב-2027-2028 יציע הפחתה של 50% בעלות הסוללה, של 25% בעלות מערכת ההנעה ו-15% בעלות גוף הרכב. ב-2031 מתכננת רנו לייצר שבעה דגמים חשמליים במיליון יחידות לשנה, לעומת 300 אלף כיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully