וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם רב קו? משרד התחבורה מחלק לכם כסף בגלל המלחמה

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 21:39

מי שהחזיקו מנויי חופשי חודשי ב-7 באוקטובר יקבלו החזר חלקי על המנוי שרכשו, ויכול להגיע למאות שקלים

עליה אל האוטובוסים תותר גם מהדלתות האחוריות באמצעות כרטיס רב קו דן אגד. קובי ליאני
עמדת תשלום ברב קו באוטובוס/קובי ליאני

משרד התחבורה יעניק לכל נוסעי התחבורה הציבורית שהחזיקו במנוי "חופשי חודשי" ביום פרוץ מלחמת חרבות הברזל, ב-7 באוקטובר, החזר כספי עבור התקופה הראשונה של המלחמה, שבה צומצמה דרמטית פעילות התחבורה הציבורית על רקע גיוס נהגים ואוטובוסים.

ההחזר ינתן עבור יתרת הימים שנותרו להם באותה עת במנוי, אולם לא יוזן אוטומטית לכרטיס, אלא בעת טעינה חוזרת של הכרטיס. יצוין כי למרות העלייה בשנה האחרונה בשימוש באפליקציות התשלום בתחבורה הציבורית, רוב המשתמשים עדיין מחזיקים בכרטיס הרב קו.

מחזיקי הכרטיס שטענו לפני המלחמה את מסלול "חופשי חודשי" יוכלו לקבל את הזיכוי או ההנחה באחת משלוש אפשרויות:

האפשרות הראשונה הינה טעינת מנוי חופשי חדש, הזהה ליתרת המנוי הקודם. כלומר, אם אדם רכש מנוי "חופשי חודשי" ב-9 בספטמבר השנה, ותוקפו עד 17 באוקטובר, יוכל לקבל מנוי חופשי חדש למשך עשרה ימים.

אפשרות נוספת הינה קבלת הנחה ברכישת מנוי חדש בעתיד, בהתאם למספר הימים שנותרו במנוי. כלומר, אם נותרו לאדם 10 ימים במנוי, הוא יקבל הנחה של 33.3% ברכישת מנוי חדש. בשני המקרים הטבה יכולה להגיע למאות שקלים למי שרכש בימים שלפני פרוץ המלחמה חופשי חודשי מאחד המסלולים היקרים, המגיעים עד ל-610 שקל בחודש במקרה של חופשי חודשי כחול וסגול המאפשרים נסיעות ללא הגבלה למרחק של 75 ק"מ ומעלה.

כרטיס רב קו. -, אתר רשמי
כרטיס רב קו/אתר רשמי, -

האפשרות השלישית הינה קבלת הזיכוי באמצעות טעינת חוזה "ערך צבור", שהוא בעצם הטענת כסף לכרטיס הרב-קו לתשלום על נסיעות באוטובוסים וברכבות. במקרה כזה יהיה הזיכוי בגובה 70% משווי הערך הכספי, בהתאם למספר הימים שנותרו במנוי. כלומר, אדם בעל יתרה של 10 ימים, יוכל לקבל 23.33% משווי הימים שנותרו לו במנוי כזיכוי כספי בכרטיס הרב-קו שלו.

בחירת החלופה המבוקשת תתאפשר עד ליום 31 במרץ 2024.

על פי ההחלטה גם סטודנטים וסטודנטיות שהיו אמורים להתחיל באוקטובר את שנת הלימודים האקדמית והצטיידו במנוי "חופשי שנתי" או "חופשי סמסטריאלי" (עד ליום 9.10.23), יוכלו לקבל החזר מלא, במידה ויבקשו לבטל את המנוי עד ליום 22.12.23.

את ההחזר ניתן לקבל באמצעות אפליקציות ההטענה המעניקות שירות עבור משרד התחבורה, רב-קו אונליין והופאון, המעניקות שירות זה באתרים שלהן וביישומונים, במכונות הטענת רב-קו בבתי העסק השונים ברחבי הארץ ובהטענה באמצעות הטלפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully