וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטוח רכב - כיצד ניתן לחסוך בעלויות?

מוגש מטעם wobi

עודכן לאחרונה: 17.12.2023 / 13:29

ביטוח רכב מהווה את אחת ההוצאות המשמעותיות ביותר בכל מה שקשור לאחזקת רכב. מדובר על הוצאה קבועה שעלינו לבצע מדי שנה, מהיום בו אנחנו רוכשים אותו, בין אם מדובר ברכב חדש או משומש, ועד ליום בו אנחנו מעבירים את הבעלות עליו למישהו אחר

אדם מבוגר ברכב. pexels,
על מנת למצוא פוליסת ביטוח רכב משתלמת בעלויות אטרקטיביות, כל מה שצריך לעשות זה להשוות מחירים בין חברות שונות/pexels

מאחר ומדובר בהוצאה משמעותית אשר יכולה להגיע לסכום של אלפי שקלים בשנה, זאת בהתאם לסוג ודגם הרכב, ועל פי מאפיינים אישיים הקשורים להיסטוריית הנהיגה שלנו, נרצה בוודאי לחפש כל דרך אפשרית לחסוך בביטוח הרכב, זאת מבלי לוותר על הצרכים החשובים שלנו בפוליסה. המטרה שלנו צריכה להיות "לשלם כמה שפחות ולקבל את כל מה שאנחנו צריכים".

ישנן דרכים שונות בעזרתן ניתן לחסוך בהוצאה על ביטוח רכב. לפני שנציג שלוש אופציות לכך, חשוב לציין שתי נקודות בסיס:

נקודה ראשונה, אנחנו לא חייבים להיות מבוטחים אצל אותה חברה באופן קבוע. בכל פעם כשמסתיימת שנת ביטוח עלינו לבדוק את השוק מחדש, ולחפש איזו חברה מספקת לנו את הפוליסה המשתלמת ביותר.

נקודה שנייה, בכל פעם כשאנו תובעים את חברת הביטוח זה עלול להביא להתייקרות הפרמיה שנשלם עבור הפוליסה כשנחדש אותה, שנה לאחר מכן. לכן רצוי לשקול אם משתלם לנו לעשות את זה או לתבוע את מימוש הפוליסה רק במקרים הכרחיים.

שלוש אופציות כיצד לחסוך בעלויות

אופציה ראשונה היא לחפש מסלול מותאם באופן ספציפי לצרכים שלנו. חברות ביטוח מציעות ללקוחות אפשרות לרכוש מסלולים חסכוניים, המותאמים להם על פי אופי השימוש ברכב. כך הם משלמים על דברים שבאמת יכולים לשרת אותם.

אופציה זו יכולה להיות שימושית גם במצבים נוספים. למשל, אם אתם נדרשים לרכוש או לחדש פוליסה בתקופה זו (אוקטובר-נובמבר 2023) כשמדינת ישראל נמצאת במלחמה, בין אם אתם נמצאים בחזית ובין אם אתם בעורף, סביר להניח שזו תקופה בה נוסעים פחות ולא משתמשים הרבה ברכב. לכן, יכול להיות שמסלול המבוסס על קילומטרים יכול להתאים לכם יותר. כך תשלמו רק על פי בסיס כמה שאתם נוסעים ולא באופן כללי. מסלול זה כאמור מתאים לנהגים בתקופות שגרה ובוודאי בתקופת מלחמה.
אופציה שנייה, בעלי רכבים המתקינים בהם מערכות אבטחה מתקדמות, יכולים לחסוך לא מעט כסף בהוצאה על ביטוח רכב מאחר והם מקטינים את הסיכון לגניבת הרכב או למעורבות בתאונה. צריך לבדוק מה חברת הביטוח דורשת ואילו מערכות יכולות לענות על צורך זה ולחסוך בעלויות הביטוח.
אופציה שלישית, ככל שמגדילים יותר את סכום ההשתתפות העצמית, כך מקטינים את גובה הפרמיה. אופציה זו משתלמת לנהגים זהירים עם היסטוריה נקייה מבחינת תאונות ותביעות. מאחר והסיכוי שהם יעשו תאונה הוא קטן יותר, לאור ניסיון העבר, עדיף להם להגדיל את סכום ההשתתפות ולצמצם בעלויות הביטוח.

השוואת מחירים - הדרך הנכונה למצוא ביטוח רכב זול ואיכותי

על מנת למצוא פוליסת ביטוח רכב משתלמת בעלויות אטרקטיביות, כל מה שצריך לעשות זה להשוות מחירים בין חברות שונות. לשם כך אפשר להשתמש באתר של Wobi המציע אפשרות לקבל הצעות מחיר לביטוח רכב מחברות שונות, להשוות ביניהן ולמצוא את הפוליסה אטרקטיבית ביותר במחיר משתלם.

וואלה רכב, מוגש מטעם wobi
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully