וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת טורקיה הצטיידה בפרארי, בנטלי ופורשה בלי לשלם לירה אחת

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 9:04

אנחנו מכירים את התמונות האלה ממדינות המפרץ העשירות. אבל עכשיו גם טורקיה, השרויה במשבר כלכלי, מצאה דרך חינמית להכניס לשורותיה כמה ניידות יוקרתיות חדשות

משטרת טורקיה החרימה מכוניות פרארי, בנטלי, פורשה ומרצדס מכנופייה והכניסת אותן לשירות כניידות. משרד הפנים הטורקי,
הניידות החדשות של המשטרה הטורקית/משרד הפנים הטורקי

זה לא מה שהיינו מאחלים לטורקים לאור העוינות הגוברת שלהם לישראל מאז פרוץ המלחמה, אבל אולי יש כאן רעיון למשטרת התנועה שלנו: איך להצטייד במכוניות על בלי להוציא כסף מהתקציב.

האקאן אייק הוא מנהיג כנופייה סוחר סמים טורקי מוכר, שפעל בעיקר אוסטרליה. לאחרונה הוא נעצר בידי משטרת טורקיה, והוא לא נתפס לבד. עימו נעצרו עוד 37 מאנשיו ונתפסו נכסים בשווי 250 מיליון דולר.

23 מאותם נכסים היו מכוניות ספורט ויוקרה שרכשה הכנופייה מכספי הסמים. השבוע חשף שר הפנים הטורקי החדש, עלי ירליקאיה, מה עשתה המשטרה המקומית עם המכוניות: באישור בית המשפט באיסטנבול, היא גייסה אותן לשורותיה.

הרשימה כוללת בין השאר פרארי 488, בנטלי קונטיננטל, פורשה טייקן ואודי RS6, לצד לא מעט רכבי פנאי שטח של מרצדס ולנד רובר. במונחים ישראלים יש כאן צי ששווה יותר מ-20 מיליון שקל.

במדינות אמידות כמו אלה שבמפרץ הפרסי שמצטיידות לא פעם במכוניות כאלה, או במשטרת איטלקיה שמקבלת לעתים תרומות מפרארי או מלמבורגיני לצרכי יחסי ציבור, כבר יודעים שכישורי הנהיגה של שוטר ממוצע לא מספיקים כדי לרדוף אחרי נהגים פושעים במכוניות כאלה בלי נזקים.

כעת יגלו במשטרת טורקיה שגם עלויות הטיפולים שלהן קצת יותר גבוהות מאלה של ניידות הפורד קונקט הרגילות שלה, ושתמונות היח"צ האלה עומדות לעלות להם לא מעט כסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully