וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בכירי טסלה חוששים מהשימוש של אילון מאסק בסמים קשים

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 9:55

האיש העשיר ביותר בעולם, שמנהל את טסלה, טוויטר ויצרנית החלליות ספייס X כבר לא משתמש רק במריחואנה. לפי הוולט סטריט ג'ורנל הדבר עלול לסבך אותו עם לקוח גדול של החברות: הממשל האמריקאי

אילון מאסק. GettyImages
מאסק. מה יחשוב על זה הממשל האמריקאי, שמאסק משגר עבורו חלליות ולוויינים סודיים/GettyImages

ב-2018 התראיין אילון מאסק לקומיקאי ג'ו רוגאן, תוך שהוא מעשן מריחואנה ועורר סערה, תוך שמניית טסלה צונחת ב-9%.

השימוש בסם כבר חוקי בחלק ממדינות ארה"ב, ומאסק (52) הצליח לצאת מהשערורייה. אבל לפי הוולט סטריט ג'ורנל, זה לא נעצר שם.

לפי העיתון הכלכלי האמריקאי בכירים בטסלה וביצרנית המשגרים והחלליות ספייס X שגם בראשה עומד האיש עשיר ביותר בעולם והבעלים של טוויטר, מודאגים יותר ויותר מהרגלי השימוש בסמים שלו, שכבר מזמן חרגו מעבר לסמים קלים.

לפי הדיווח, מאסק השתמש ב-LSD, קוקאין, אקסטזי ופטריות פסיכדליות לעתים קרובות במסיבות פרטיות ברחבי העולם, שבהן המשתתפים חותמים על הסכמי סודיות או מוותרים על הטלפונים שלהם כדי להיכנס. כך לדברי אנשים שהיו עדים לשימוש שלו בסמים ואחרים עם ידע על כך.

ב-2018, למשל, מאסק לקח כמה טבליות LSD במסיבה שאירח בלוס אנג'לס. בשנה שלאחר מכן הוא השתתף בפטריות קסם באירוע במקסיקו. בשנת 2021 הוא לקח קטמין לבילוי עם אחיו, קימבל במסיבה במיאמי.

מאסק הפגין במהלך חייו יצירתיות רבה, היה אחד ממובילי מהפכת הרכב החשמלית ומוביל מהפכה בשיגורים לחלל, אחרי קפאון טכנולוגי של שנים. מנהלים וחברי דירקטוריון בחברות של מאסק חוששים שחלק מיצירתיות הזאת עשוי להגיע מהשימוש שלו בסמים.

מנגד, חברה כמו ספייס X מחזיקה בחוזים עם הממשל האמריקאי במיליארדי דולרים, ומשגרת בין השאר לוויינים וחלליות מסווגות של ארה"ב, ובממשל עשויים להתלהב פחות מהשימוש של מאסק בסמים, שעלול לפגום בשיקול הדעת שלו ואולי להביא גורמים מסוימים לסחוט אותו. מקורביו של מודאגים בינתיים יותר מההשלכות על בריאותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully