וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות עמדות טעינה אולטרה מהירות יוצבו בקניוני עופר

מערכת וואלה רכב

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 9:24

מליסרון חתמה על הסכמים עם סקאלה אנרגיה וEV-EDGE להקמת מאות עמדות טעינה בקניונים ובבנייני המשרדים שבבעלות החברה

טעינת רכב חשמלי. יח"צ,
טעינת רכב חשמלי. מבקר המדינה הזהיר כי חסר תכנון טעינה לאומי, המגזר הפרטי מפצה/יח"צ

רק אתמול הזהיר מבקר המדינה כי בישראל יש מעט מדי עמדות טעינה ציבוריות ואין לה תכנית לאומית להקמת עמדות כאלה. בינתיים השוק הפרטי מנסה לפצות על כך.

חברת מליסרון, שבשליטת אשת העסקים ליאורה עופר המשמשת כיו"ר החברה, חתמה עם חברות הטעינה של יבואני הרכב, סקאלה אנרגיה ו-EV-EDGE, על הסכמים להצבת עמדות שלהן בקניונים ובבנייני המשרדים של החברה. סקאלה נמצאת בבעלות קבצת אלייד, יבואנית מותגי קבוצת פולקסווגן ו-EV-EDGE בבעלות קבוצת יוניון, יבואנית מותגי קבוצה טויוטה, ג'ילי וזיקר.

יצוין כי בן דודה של ליאורה, איש העסקים עידן עופר, הוא בעל השליטה בג'ינרגי טעינה חשמלית המתחרה, באמצעות OPC שבבעלותו.

באתרי מליסרון יותקנו כ-300 עמדות בסך הכל, רובן עמדות AC איטיות כ-30 עמדות לטעינה אולטרה מהירה, המאפשרות מילוי סוללה בפחות מחצי שעה וטעינת חשמל לנסיעה של יותר מ-100 ק"מ בפחות מ-10 דקות. העובדים והמבקרים בהם יידרשו להוריד לטלפונים הניידים שלהם את אפליקציות שתי החברות או להתחבר לאפליקציית MY OFER של רשת קניוני עופר שבבעלות החברה, כדי להתחיל ולסיים טעינה, לבצע מעקב אחר התקדמות הטעינה, וכן לקבל הטבות ומבצעים לטעון את רכביהם בקניון. מליסרון תוכל להציע מבצעי טעינה בהנחה או בחינם למבקרים, למשל.

חנות הפופ אפ של טסלה בישראל. רוברט פרוידמן,
לא הפעם הראשונה שקניון רמת אביב מקדם תחבורה חשמלית: בעבר פעלה שם חנות פופ אפ של טסלה/רוברט פרוידמן

מבחינת מליסרון מדובר בחלק ממהלך נרחב לקדם ולעודד שימוש באנרגיה ירוקה בנכסיה לשם הפחתת פליטות פחמן, וכן להרחיב את מגוון השירותים הניתנים בקניונים לקוחות. למליסרון הסכמים לרכישת חשמל מאנרגיות מתחדשות עם דוראל ושיכון בינוי אנרגיה.

הצבת העמדות תתחיל ברבעון הראשון של 2024, בקניונים הגדולים של מליסרון, ביניהם עופר הקיריון, עופר רחובות ועופר רמת אביב, ובהדרגה ביתר הנכסים, עד לפריסה מלאה של רשת עמדות טעינה שתהייה מהגדולות בארץ ותמנה לפי הערכות החברה כ-300 עמדות טעינה.

איתי בניאן, סמנכ"ל פיתוח עסקי וחדשנות במליסרון: "בשנים האחרונות הולך וגובר השימוש ברכבים חשמליים בישראל בקצב מהיר והצפי שהשימוש אף ילך ויגבר בעתיד. ההסכמים עם סקאלה אנרגיה ו- EV-EDGE יאפשרו את הקמתה של רשת עמדות טעינה מהגדולות והטובות בארץ".

את העסקה ליווה מטעם מליסרון משרד עורכי הדין אולגן רוב ושות'.

  • עוד באותו נושא:
  • רכב חשמלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully