וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועצה שרכשה 70 חשמליות ותחסוך מיליוני שקלים בשנה

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 11:41

אחת מעסקאות החשמליות הגדולות בשוק הרכב המקומי: מועצת בנימין רכשה 70 דגמי MG4 חשמליים ומעבירה את כל הרכבים הצמודים של העובדים לחשמל

דגמי ה-MG החשמליים בחניון מועצת בנימין. מועצת בנימין,
צי החשמליות החדש בחניון המועצה/מועצת בנימין

ב-2023 הפכה ישראל לאחת המדינות עם שיעורי החדירה הגבוהים ביותר לרכב חשמלי, כמעט 18%, לעומת 7.5% בלבד בארה"ב ובין 15 ל-20 אחוז בגרמניה. סין עדיין לפנינו עם 25% וגם נורבגיה, המובילה העולמית, עם 90%.

כעת גם ציים עירוניים מתחילים לעבור לחשמל. בעוד שכמה עיריות ומועצות מקומיות רכשו כמויות קטנות של חשמליות לבחינה, מועצת בנימין היא הראשונה שמעבירה את כל צי הרכב הצמוד שלה לחשמל בעסקה הגדולה בתחום העירוני, ואחת הגדולות בשוק הרכב המקומי לרכבים חשמליים.

המועצה רכשה 70 דגמי MG, חלקם MG4 המשפחתית הקומפקטית וחלקם מדגם הקרוסאובר ZS. הם יחליפו מכוניות בנזין עם נסועה גבוהה, במהלך שאמור לחסוך למועצה מיליוני שקלים בשנה.

במסגרת העסקה הותקנו עשרות עמדות טעינה בחניון המועצה עבור הרכבים החשמליים החדשים.
המועצה האזורית בנימין מתייעלת במערך כלי הרכב. מכוניות חשמליות יחליפו מכוניות בנזין. המהלך הירוק יחסוך לקופת המועצה מיליוני שקלים בשנה, מעבר לחיסכון הגדול בפליטות מזהמים.

מנכ"ל המועצה אילן רום: "גם בתחום הרכב אנחנו משפרים וחוסכים. המהלך יפנה תקציב לפעילות המועצה למען תושביה. בהמשך נחליף יותר כלי רכב למכוניות חשמליות".

  • עוד באותו נושא:
  • רכב חשמלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully