וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בארץ: קורקינט דוקאטי. אבל מי באמת מייצר אותו?

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 10:09

חברה איטלקית רכשה מיצרנית האופנועים את הזכויות להדביק את שמה לקורקינטים שלה. הכלי הראשון שייובא, יעלה בארץ כ-30% יותר מאשר באירופה

קורקינט דואטי סיטי קרוס. דוקאטי,
הקורקינט החדש. הקשר לדוקאטי הוא רק בשם/דוקאטי

קבוצת המילטון הודיעה היום על תחילת ייבוא הקורקינטים של דוקאטי לישראל. מדובר בתוספת מעניינת לשוק המיקרו מובליטי, אולם הקשר ליצרנית האופנועים האיטלקית שבעלות פולקסווגן הוא רק בשם: את הכלים מייצרת חברה איטלקית אחרת, PLATUM, שרכשה מדוקאטי את הזכויות להשתמש בשמה. החברה מעסיקה 80 עובדים, כשהמרכז התפעולי והלוגיסטי ממוקם בבולוניה, שם שוכנת גם יצרנית האופנועים, אבל המטה נמצא במילאנו.

קורקינט דוקאטי סיטי קרוס. דוקאטי,
לפחות יש מסך תפעול ומאותתים/דוקאטי

המילטון מבטיחים להביא את מגוון דגמי המיזם, שכולל גם אופניים חשמליים מתקפלים, אך בינתיים משיקים דגם בודד: CITY CROSS EX . הכלי עשוי מאלומיניום, מצויד במנוע בהספק של 250 וואט, בסוללת 36 וולט, ומגיע עם הבטחה לטווח של 40-45 קמ"ש, במהירות ממוצעת של 15 קמ"ש. טעינה סוללה ריקה אורכת 5 שעות.

עוד כולל המפרט, צמיגי 10 אינץ' נטולי פנימית למניעת תקרים, מערכת בלימה כפולה שכוללת בלם חשמלי קדמי ובלם דיסק אחורי. תאורת לד אחורית וקדמית, מסך תצוגה לד מובנה בכידון לתצוגה של מהירות נסיעה, מצב סוללה מצב תאורה ופנסי איתות בכידון. בנוסף, תוכלו למצוא אפשרות חיבור לאפליקציה באמצעות בלוטות'. הכלי שוקל 20.7 ק"ג.

באירופה נמכר הכלי ב-700 יורו (2,800 שקלים). בישראל הוא יימכר ב-3,690 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully