וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא חדש במחאה: רכב אוטונומי של וויימו הוצת בארה"ב

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 13:51

יגואר i-פייס להסעת נוסעים ללא נהג נעצרה בגלל מצעד בצ'יינה טאון של סן פרנסיסקו, ועל רקע הזיקוקים שרפו אותה. ברכב לא היו נוסעים באותה שעה. תושבים בעיר זועמים על תאונות עם הולכי רגל ורוכבים

פורעים בסן פרנסיסקו מציתים יגואר אוטונומית של ויימו. תמונות גולשים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חלק מהחוגגים במצעד שרפו את הרכב, אחרים שלפו סלולרים לצלם, ולא התערבו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים

המחאה בארה"ב נגד רכבים אוטונומיים עולה שלב: מונית ללא נהג של ויימו, שנקלעה למצעד ברובע הסיני של סן פרנסיסקו, נעצרה כדי שלא לפגוע בחוגגים את שנת הירח, חלונותיה נופצו והיא הוצתה ונשרפה כליל. במכוניות לא היו באותה שעה נוסעים ולא היו נפגעים בנפש.

בסן פרנסיסקו כבר היו פעולות מחאה נגד הרכבים ללא נהג, בטענה שהם יוצרים עומסי תנועה, מעודדים סלילת כבישים ומסכנים הולכי רגל ורוכבי אופניים. קבוצת מוחים נוהגת להציב קונוסי תנועה על מכסי המנוע שלהם, מה שגורם להם להיעצר.

אבל האירוע במוצאי שבת סימן שיא חדש. לקול עידוד מהקהל ניפצה קבוצת צעירים את חלונות הרכב באמצעות סקייטבורדים. אחד מהם השליך זיקוק בוער לתוך הרכב בשווי של יותר מ-100 אלף דולר והוא הוצת מייד.

ויימו שייכת לאלפאבית, החברה האם של גוגל. דובר של החברה מסר כי היא רואה בתקרית אירוע חד פעמי, וכי החברה תמשיך בפעילותה בסן פרנסיסקו ובפניקס, ונערכת להתרחב ללוס אנג'לס ולאוסטין, טקסס.

רשיון ההפעלה של קרוז, המתחרה של ויימו שבבעלות ג'נרל מוטורס, נשלל אחרי שרכב אוטונומי שלה פגע בהולך רגל וגרר אותו לאורך שישה מטרים. בשבוע שעבר פגע רכב של ויימו ברוכב אופניים בסן פרנסיסקו, שנפצע באורח קל. בשנה שעברה עברו רכבים אוטונומיים, בעיקר של ויימו וקרוז, כמעט 5.2 מיליון קילומטרים בקליפורניה, ללא תאונות קטלניות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יגואר i-פייס חשמלית שהוסבה לנהיגה אוטונומית עבור חברת ויימו. ויימו,
יגואר i-פייס של ויימו. 29 חיישנים/ויימו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully