וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברה משיקה ביטוח לכל נהג צעיר ב-30 שקל ליום. האם זה משתלם?

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 20:04

הבן או בת עברו טסט? מזל טוב, מחיר הביטוח המקיף שלכם הוכפל, עם תוספת ממוצעת של כ-4,000 שקל בשנה. ליברה תאפשר גם למבוטחים בחברות אחרות לרכוש ממנה ביטוח לנהג החדש בבית. כמה תחסכו?

נהג צעיר. ShutterStock
משפחה ממוצעת תידרש לשלם עוד כ-4,000-5,000 שקל תוספת ברגע שהבן או הבת יעברו טסט/ShutterStock

ביטוח לנהגים צעירים הוא מכה כלכלית רצינית להורים ומקור רווח נאה לחברות הביטוח, שגובות תוספת מחיר גדולה לעלות הביטוח המקיף כאשר הן נדרשות לכסות נהגים בני 17-23.

ליברה השיקה היום ביטוח חדש לנהגים חדשים, ללא תלות בחברה המבטחת את הרכב. ההורה יכול לרכוש אותו בתשלום יומי, מבלי לשנות את תנאי הביטוח הזולים בהרבה שלו, באמצעות אפליקציית השירות המכונה Chik. המחיר: 30 שקל ליום, ללא הגבלת ק"מ וללא הגבלת מספר הפעלות בשנה.

הביטוח מכסה עד 3 נהגים שינהגו ברכב באותו פרק זמן, ללא תשלום נוסף. ובניגוד לביטוחים אחרים אינו דורש התקנת רכיב חיצוני שעוקב אחרי הנהיגה, או מחייב רכישת ביטוח לכמה ימים רצופים, עם עלות בהתאם.

אילוסטרציה. ShutterStock
הביטוח של ליברה משתלם אם הנהג החדש נוהג עד 3 פעמים בשבוע/ShutterStock

מבדיקת וואלה רכב, עולה כי הוספת נהג חדש לפוליסה של נהגים ותיקים תייקר אותן בדרך כלל ב-60 עד 100 אחוז, תוספת ממוצעת של 4,000 עד 5,000 שקל בשנה. יש גם חברות כמו הפניקס, שמציעה את שירות פניקס סמארט, שבתוספת של 600 שקל מאפשרת לנהג חדש לנהוג 500 ק"מ באותו רכב, והוא והוריו יכולים לרכוש חבילות קילומטרים נוספים בעלות של 1.2 שקל לק"מ.

כך שהשירות החדש של ליברה כדאי כל עוד מדובר על הפעלה של עד 3 פעמים בשבוע, או 12 ימים בחודש. רוב הנהגים החדשים לא נוהגים מדי יום, בוודאי כאשר הנהג.ת החדשים בבית הם חיילים, שנוהגים רק בסופי שבוע, ונהיגות ארוכות, כאלה שיגמאו במהירות את בנק הקילומטרים בביטוח של הפניקס.

חלק מחברות הביטוח מציעות למשל הוספת כיסוי לנהג חדש ב-180 שקלים לשלושה ימים, ללא הגבלת ק"מ, מה שיעלה בליברה רק 90 שקלים.

מנגד לנהג חדש שכן צפוי לנהוג יותר מארבע פעמים בשבוע, עדיף כבר לשלם את הסכום המלא ולהוסיפו לפוליסה של ההורים בקביעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully