וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש שנים אחרי ההשקה בישראל: טסלה סוף סוף חונכת אולם תצוגה

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 22:44

אחרי 3 שנים ו-17 אלף מכוניות בארץ: טסלה חונכת אולם תצוגה ישראלי ראשון בנתניה, במתחם שישמש גם אתר מסירות, ומרכז שירות שלישי של החברה בישראל

מרכז שירות ומכירה טסלה נתניה. טסלה ישראל,
אולם התצוגה, השירות והמסירה החדש בנתניה/טסלה ישראל

כשראשוני מקבלי המכוניות מתוצרת טסלה הוזמנו לאסוף את המכוניות שלהם מנמל אשדוד לפני בדיוק שלוש שנים במרץ 2021 זה היה מוזר. אנשים הרימו גבה, היו כאלו שגם צחקו למראה ה"מעמד" מתחת לגזיבו ואוהל ארעי, עם בקבוקי מים וקופסת עוגיות במגרש חניה מאובק.

מאז העסק שינה את פניו וה"טקס" הפך למעין קטע של לקוחות החברה, שבניגוד למקובל בענף מסרה 17 אלף מכוניות עד כה, ללא אולם תצוגה מרכזי קבוע.

אבל לכולם היה ברור שזה לא באמת יישאר המצב ואכן אחרי חודשים של הכנות, מודיעה היצרנית היום על פתיחת מרכז שירות, תצוגה ומסירות בנתניה. המקום מצטרף למרכזי השירות של היצרנית בפתח תקווה ובכרמיאל ולחנות טסלה בקניון סינמה סיטי בראשון לציון, שהחליפה פעילויות פופ אפ בקניון רמת אביב ובקניון איילון ברמת גן.

מרכז שירות ומכירה טסלה נתניה. טסלה ישראל,
מרכז השירות יצטרף לפעילות בעוד מספר שבועות/טסלה ישראל

אולם התצוגה עצמו נפתח ופעילות מרכז השירות תחל בשבועות הקרובים ותצטרף לשירות התיקונים מרחוק לטיפול בתקלות תוכנה ושירות התיקונים על ידי מערך טכנאים ניידים שמפעילה היצרנית לטיפולים שלא מחייבים הגעה למוסך.

מלבד מרכז השירות החדש, מודיעה החברה כי בקרוב תפתח את תחנת הסופרצ'ארג'רים ה-23 שלה בישראל וזו תמוקם בכרמיאל. עם הפתיחה שלה, תהייה טסלה בעלת רשת הטעינה האולטרה מהירה (עד 250 קילוואט) הגדולה ביותר בישראל, אם כי זו עדיין זמינה אך ורק ללקוחות החברה ולא פתוחה לכלל בעלי החשמליות כמו במספר מדינות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully